Zijn hier nog Yamaha CS50/60/80 bezitters?

Waarom heb jij eigenlijk geen CS verGe-ten?
Je heb al een aantal zeer mooie juweeltjes gevonden.
Waar ik zelf vele malen langer over heb gedaan dan het vinden van een CS50.
(lees: mutron biphase, moog phaser enz)
;)

Eh tja, daar vraag je me wat. Moog phaser werd me aangeboden:) Een Yamaha CS is me nog nooit aangeboden en daarbij komt dat ze zeldzamer zijn dan die oude phasers van Moog of een Mutron. Je ziet ze nooit te koop staan. Ik zou er best nog eens een willen. Misschien dat ik daarom nu al aan het opruimen ben:)

Ik heb juist de CS70M hoog op mijn lijstje staan van synths die ik een keer wil bezitten.

+1

Het is die saw-wave, die me zo aanspreekt en natuurlijk ook best goeie filters

Nou ja, nooit te koop is ook niet helemaal waar... maarrrr...
http://cgi.ebay.nl/YAMAHA-CS-60-CS6...temZ360263099079QQcategoryZ7794QQcmdZViewItem
Internet is een continu op de loer liggend gevaar....
je typt iets in en ... voilá 8)
en je budget ... :walker: die loopt zo de deur uit :walker:
Waar dan? :P
In t Feedbackmuseum, aan je linkerhand bij binnenkomst.
De TR505 die er staat komt nog van mij en de cs60 van een ex-bandlid van een oud collega van me...

Zonde...ik heb weleens gevraagd of alles wat achter die ruit stond te koop was, maar werd aangekeken alsof ik van een andere wereld kwam..

Ik heb 10 jaar een CS80 gehad en staat sinds vorig jaar bij Lennox en ik weet zeker dat de Dikke Dame nog iedere dag een glimlach op z'n gezicht tovert als hij haar bespeelt:).
Heerlijke bak vol kippevel als je weet hoe je haar moet kietelen:okdan:

een keurig uitziende en werkende cs-80 kost boven de 12.000 dollar, dus ff niet op vakantie ben ik bang.

Normaal ben ik niet zo'n VSTi fan maar in het geval van de CS80.....
€10.000 is teveel voor voor mij

Dit is dan een goed alternatief

http://www.memorymoon.com/me80.htm

Samen met een poly AT keyboard en een deftige reverb heb je toch een klein beetje CS80 in huis.

Lathum, net nog in NL. Weer wat geleerd.

Moet ik me nu rijk rekenen?

En een Solina StringEnsemble voor 1199!

Een DX7 voor 399

Jongens, ik kan met pensioen!

Lathum, net nog in NL. Weer wat geleerd.

Moet ik me nu rijk rekenen?

En een Solina StringEnsemble voor 1199!

Een DX7 voor 399

Jongens, ik kan met pensioen!

Sorry maar die gast ziet ze vliegen...4999 voor een CS60?? yeah right...4999 voor een PPG waveterm?? 2999 voor een VP330!! Koop effe ticket Efteling.

Sorry maar die gast ziet ze vliegen...4999 voor een CS60?? yeah right...4999 voor een PPG waveterm?? 2999 voor een VP330!! Koop effe ticket Efteling.

Jammer... ik zat me ook al rijk te rekenen ;-)

Ik heb juist de CS70M hoog op mijn lijstje staan van synths die ik een keer wil bezitten. De CS80 ligt te ver buiten mijn bereik en is als je het heel objectief bekijkt een erg onpraktische en onderhoudgevoelige synth.
Na het zien van wat filmpjes op youtube van de cs70m zou ik er toch graag een willen hebben. Zoek youtube maar eens af.

Neemt niet weg dat ik ook wel erg graag een cs80 wil hebben, maar je komt ze gewoon zelden tot nooit tegen helaas.

Ik denk dat een CS70 nog moeilijker te vinden is dan een CS80!

Back