Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op zich mag jij best wat aant rekenen gegaan want verkoop waarde van jouw collectie is niet te flauw..
3500 voor een mint CS60, ajajaj. Of heeft -ie zich hieraan vertild?
).Ja, dat zou ik er ook voor betalen denk ik. En een CS50 dan? Wat mag dat kosten?

Zonde...ik heb weleens gevraagd of alles wat achter die ruit stond te koop was, maar werd aangekeken alsof ik van een andere wereld kwam..
Laatst heb ik ook maar eens een noodle gemaakt met een beetje een CS80 vibe.. raadt maar wel ke synth het is(hij is wel analoog).
, bekend van Kitaro.

Sinds 1996 heb ik een CS 60, bij Sensomania in Amsterdam gekocht voor Fl. 1650. Op dit moment wordt hij gecalibreerd en lichtelijk hersteld, door dezelfde persoon die hem toen ook geserviced had. Jaren geleden had ik een aan/uit pedaal op de expression pedal-aansluiting aangesloten, daarna werkte de aftertouch niet meer (en ja, het lampje doet het nog)... ook was er één stem niet helemaal stabiel en portamento een beetje onvoorspelbaar.
Ik verheug me erop om er weer op te spelen, moet alleen wel een plekkie ervoor vinden, na de meest recente herinrichting van mijn studio heb ik eigenlijk geen plaats meer... maar die komt er wel hoor :-)
Jammer dat die MIDI kit van Kenton zo reteduur is, dat kost incl. in laten bouwen € 720 en dan moet je nog naar London ook met je CS! Als je het hier laat doen ben je € 580 (kit) + inbouwkosten kwijt, en dat loopt denk ik makkelijk op naar 3-400 euro... of hebben jullie andere ervaringen?