• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

novation ks5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
mocht vorig jaar een synth kopen van het geld van mijn ouders :halleluja , altijd leuk natuurlijk. ben toen voor de ks5 gegaan, want er was geen rack en de ks4 was niet op voorraad.

nu wil ik dus graag de rack, want de ks5 is voor mij te groot en ik kan ook geen keyboard spellen.

dus ik heb twee optie's:

1. ruilen: mijn ks5 voor een rack versie
of
2. kopen voor 900euro, daarvan kan ik dan een rack kopen :)

en als er geen intresse is, dan moet ik me er maar bij neer leggen en groter gaan wonen :D

Ik koop mij deze zomer ook een rack! tschijnt een klassebak te zijn voor z'n prijs.

:halleluja

Hopelijk is het ene met lekkere vette geluiden, en een lekkere filter.

greetzzz djoene

Wij hebben hem al, zwaar goedkoop voor wat je krijgt, aanradertje
Echt ideaal! Groeten samland.

Heb alleen de KS5 een paar weken geleden bij Feedback gekocht voor €799,- :confused:

Stond toen zo'n aanbiedings-topic hier op het forum.

Dus als je hem snel kwijt wil zou ik je prijs wel wat scherper maken. ;)

Origineel geplaatst door Mike-E
Heb alleen de KS5 een paar weken geleden bij Feedback gekocht voor €799,- :confused:

Stond toen zo'n aanbiedings-topic hier op het forum.

Dus als je hem snel kwijt wil zou ik je prijs wel wat scherper maken. ;)

hij staat voor 899euro op de side van ze, en de ks4 1099euro:confused:

ga ze er straks eens over bellen. maar voor minder gaat hij echt weg. m'n pa heeft 5 a6 maanden geleden wel even 1300euro voor neer gelegt.

Damn, jij hebt een coole pa geloof ik. Ben een paar jaar jonger maar mijn beste pa, hoe cool dan ook, geeft mij 0,0 cadeautjes behalve belastingalmanakken en ander soortgelijke boeken ;)

EXCUSES!!

EXCUSES!!

Origineel geplaatst door bass-molecules

ga ze er straks eens over bellen. maar voor minder gaat hij echt weg. m'n pa heeft 5 a6 maanden geleden wel even 1300euro voor neer gelegt.

Heb mijn bon er effe bij gepakt en inderdaad... ik heb me een 100-tje vergist :(

Was inderdaad € 899,-.

Maar dan nog.

ik vindt het nog steeds een zeer vreemd verhaal, een ks4 die 200euro duurder is dan een ks5. maar goed ik heb hem gelukkig niet zelf gekocht want dan zou de wereld echt te klein zijn.

een synth kopen voor 1300euro en nog geen half jaar later wordt hij verkocht voor 400euro!!!!! minder, kan er niet bij met m'n pet:confused:

nou de koop optie kan ik dus vergeten dus blijft alleen een ruil optie nog over.

ik hou mijn :bekdicht:

echt snappen doe ik het nog steeds niet, maar goed.

koopprijs 800 euro
of
ruilen voor en KS-rack (1/1). of een K-station + bijbetaling.

een A-station hoef je niet aan te bieden, want dat vindt ik niks. heb ik te dikke fingers voor:D

Ouw!

Nee maar het is niet dat het niet goedkoop is... ik zou m op zich wel voor dat geld kopen, tis alleen dat ik gigantisch in het rood staat.

Ik weet zeker dat je m op Marktplaats voor dat geld zo kwijt bent.

Een hoop lui zullen ook wel even wachten totdat de V-station uit is. Schilt nl ongveer de helft in prijs...

hp

Origineel geplaatst door shortwave
Fill me in: de V-station is een rackversie van de KS? ofzo?

Da's de VST-versie van de K-station. Heb ik op zitten raggen op de Messe, ik kreeg een behoorlijke schok toen ik zag dat de K-station waarop ik aan 't raggen was geen audiokabels er in had. Klonk identiek.

Yep,

en patches van zowel k-station als v-station zijn vrij uitwisselbaar.

Wat specs:

4 V-stations zijn te draaien op een p4 2,53. Voor een enkele patch is +-85 Mhz vereist. Dit komt overeen met de load van de Arturia Moog en Discovery.

400 Re-Writable program slots (200 factory presets) Programs van de A-Station en K-Station kunnen geimporteerd en geexporteerd worden

V-Station sounds kunnen gebruikt worden in de A en K-station, en vice versa.
Verdere specs zijn hetzelfde als de A en K-station

Smullen dus!

hp

Ben 't er niet helemaal mee eens. Heb 2 maandjes terug mijn Triton verkocht, wegens goede software vervangers. Als de V-station de kwaliteit heeft zoals men heeft beloofd, zal mijn Virus Indigo er ook aan moeten geloven...

Maar gaat wel erg off-topic nu...

Origineel geplaatst door oOAIOo
Yep,

en patches van zowel k-station als v-station zijn vrij uitwisselbaar.

Wat specs:

4 V-stations zijn te draaien op een p4 2,53. Voor een enkele patch is +-85 Mhz vereist. Dit komt overeen met de load van de Arturia Moog en Discovery.

400 Re-Writable program slots (200 factory presets) Programs van de A-Station en K-Station kunnen geimporteerd en geexporteerd worden

V-Station sounds kunnen gebruikt worden in de A en K-station, en vice versa.
Verdere specs zijn hetzelfde als de A en K-station

Smullen dus!

hp

Begrijp ik het goed?

Is één V-Station te vergelijken met één part van de KS5? En vormen 4 parts dan ook samen 1 performance?

Multi-timbral parts
Depending on the power of the PC or Mac used, the V-Station delivers eight voices for each instance. With the ability to run multiple instances simultaneously, the V Station can run as many multi-timbral parts as the power of the host computer will allow.

Als dat inderdaad zo is en 4 V-Stations hebben samen een P4 2.53 nodig, dan vraag mij af wat voordeliger is... een hardware KS5 (met dan maar 16 voices) of een plugin die ook nog een Host nodig heeft, een behoorlijk forse PC en dan hebben we nog geen knoppen om aan te draaien.

Correct me if I'm wrong!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back