• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KSP8 - RSP8 - ECLIPSE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PVH

Ingeburgerd
Te Koop :

KURZWEIL KSP8 + RSP8 remote controller
8 kanaals digital effects processor, inclusief optioneel KANA4 analoog bord voor totaal 8 in, 8 uit, AES in/uit.
Inclusief de optionele remote controller en 15m stuurkabel.
Toestel in nieuwstaat, geen krasje
€1400

EVENTIDE ECLIPSE V4.01
10x zoveel processing power als een H3000
€1300

Veel interesse in de RSP8 remote controller, maar deze gaat echt niet los weg, tenzij er eerst iemand de KSP8 koopt (en geen remote nodig heeft).
Net even naar de tweedehandsprijzen van deze combinatie gezocht, kan €2000 tot €2500 vinden, ik vraag slechts €1400 wat dus weggeven is voor een toestel in perfecte nieuwstaat.

Hoodste bod op de Eclipse momenteel €1150, doe er nog iets bij en hij is van U.

Eclipse is verkocht, kan iemand hem uit de titel verwijderen aub.
Kurzweil, nog steeds veel interesse in de remote controller.
Nogmaals de RSP8 gaat NIET weg tenzij er iemand de KSP8 zonder remote controller wil (maar dat kan ik mij moeilijk voorstellen aan deze prijs).
Net nog even op het net gezocht naar een dergelijk toestel, de goedkoopste die ik vond staat aan 1300 zonder remote controll en zonder extra 4x analoog in en uit bordje.

Eclipse is zoals al enige tijd geleden vermeld verkocht, graag uit de titel verwijden indien mogelijk aub.
De KSP8 + RSP8 remote controller + kabel + KANA4 (extra 4 analoge in/out voor totaal 8x analoog in/out), alles samen voor slechts 1400, een koopje.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back