[progressive house] 30 cups of coffeee

JapaneseFood

Ableton rocker
Goedeavond.

Vandaag eindelijk mijn eerste track afgerond op mijn pas gekochte mackie's hr 824's. Hiervoor altijd op krk6'jes gewerkt dus dit is wel een groot verschil.
Bij dit project echt proberen te letten op de mix en de flow van de mix. Dus veel delay's en reverbs. Melodie is nog niet helemaal lekker maar daar focus ik mezelf op bij de volgende track.

30 cups of cofeee 8D

maxinecoffee.jpg

http://soundcloud.com/frankjames-1/30-cups-of-coffeee

Ableton -
59 Kanalen
Bass - Sylenth one
Lead - Sylenth one
Pads - Omnisphere

Op of aanmerkingen graag :L

Ik vind het gedeelte voor de break echt goed:dj:, het stuk daarna vind ik wel aardig, maar niet zo goed als het stuk daarvoor.

Bedankt voor de reacties zo ver.

Ik heb in deze track redelijk wat tijd ingestopt, ben ook van plan dit rond te sturen, met nog een andere track die ik nog ga maken. Daarom moet er wel een catchy melodie ofzo in zitten, moet nog even kijken hoe ik dat op ga lossen. Ik denk dat het ik gewoon zo diep hou, zoals in het 1ste gedeelte. En wat Raphie zegt; die chordjes wat uitwerken.

Dus ik ga die lead verwijderen, pads eruit. En gewoon ff goed naar die melodie kijken. Zal wel ff een update posten.

Laatst gewijzigd:
goed plan, voor de break perfecte vibe, werk de stabby chords verder uit en vergeet a.u.b. het "tech house" ill glitchy type gebeuren, dat verneukt de track namelijk big time.

Ik ga er morgen en donderdag nog aan werken en dan moet hij wel klaar zijn.

Iemand nog iets zeggen? dan kan ik het weer meenemen.

Back