Jupiter 6 en synth naar keuze voor Andromeda

Status
Please reply by conversation.

payt

Enorm Lid
Jawel, ik ben beniewd of er mensen geinteresseerd zijn om hun Alesis Andromeda A6 te ruilen voor een 100% Jupiter 6 en daarbij een extra synth uit de volgende lijst:

D-50 met programmer
JD-800 (met strings card)
Juno 60 (lijkt een geheugenprobleem te hebben, maar is in ieder geval nog functioneel als een Juno 6)
Nord Rack 2
JP 8000

In plaats van de Jupiter 6 is eventueel ook een Prophet 08 PE rack het overwegen waard.

Zegt u het maar :)

Als ik de jupiter 6 verkoop (ik ruil liever gelijk voor een Andy), dan gaat hij weg voor 1500,-

Addendum: bij de Jupiter 6 zit ook een survival pakket met replacements voor alle pots en schuifregelaars. Van de set is 1 potmeter gebruikt, verder is hij compleet.

Verder is heeft hij pas een nieuwe heefdschakelaar gekregen (met lampje!). Dit is altijd een zwak punt van de Jupiter 6 geweest (heb ik me laten vertellen, en ook zelf ervaren), maar dat probleem bestaat dus niet meer voor deze Jupiter 6.

herstel: hoofdschakelaar.

Dank je.. heb ik gedaan, en wacht nog op een antwoord.

Ok dit hele verhaal gaat een beetje veranderen: de JP6 is gereserveerd, en inmiddels heb ik de JD 800 en de D-50 te koop staan. Er is wel al wat belangstelling voor, dus ik denk dat ze hier niet lang meer zullen staan :)

DE Jupiter 6 is inmiddels verkocht!

Blijft over de D50, hoewel daar ook wat belangstelling voor is..

De JD 800 weet ik nog ff niet zeker of die te koop blijft (toch wel erg leuk :P)

Status
Please reply by conversation.
Back