• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jupiter 6 / JD 800 / D50 met PG1000 en 3 expansiekaartjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

payt

Enorm Lid
Huerbij zet ik mijn Jupiter 6 te koop. Hij is 100% werkend en in goede staat. Onlangs is de hoofdschakelaar vervangen, omdat de originele schakelaar mechanisch raar deed.. dit schijnt een zwakke plek van de Jupiter 6 te zijn, maar daar heeft deze nu geen last meer van.

Verder zit er een set met pots en schuifjes bij, zodat als er 1 moeilij gaat doen je hem gelijk kunt vervangen. Voor elke schuif en pot is er 1, het is dus een complete set, op 1 potmeter na (die is al gebruikt).

Het gaat om deze set: Ebay

Je zal de set niet snel nodig hebben, want alles werkt naar behoren.. maar met zo'n vintage bak is het wel fijn om alvast wat backup te hebben.

Ik wil er minimaal 1500,- voor hebben

Roland JD 800

Roland JD 800

Een mooie JD 800 met strings card. What can i say..

Ik verkoop ze niet los.. de set kost 650 euries

D50 met PG1000 en 3 expansiekaartjes

D50 met PG1000 en 3 expansiekaartjes

Zoals de titel zegt: een mooie D50 met de programmer (als rechtgeaarde synthliefhebber wil je hem niet zonder, denk ik) en 3 expansiekaarten.

PN-D50-00
PN-D50-02
PN-D50-04

Dit alles voor 550,- euries

De Juup is tot nader bericht gereserveerd.. de rest is nog te koop.

JP6 is :verkoght:

Blijft over de D-50 met 3 keertjes en programmer.. JD800 hou ik denkik nog ff

Inmiddels is de financiele situatie in positieve zin gewijzigd, en zijn de synths niet meer te koop. De mensen die belangstelling toonden wil ik daarvoor bedanken en verder mag deze thread op :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back