TR606 - 50 euro

Dit valt onder grappenmakers op marktplaats...

Hey, geen voeding. Alleen batarijen!
Waar haal je die tegenwoordig nog? Zelfs Google kan me niet verder helpen.

synthforum helpt je daar wel verder mee, goed zoeken...één of andere ebay-kerel verkoopt replica voedingen, knopjes, batterij klepjes e.d. van verschillende drumcomputers/synths etc...

wie bied een miljoen?!

synthforum helpt je daar wel verder mee, goed zoeken...één of andere ebay-kerel verkoopt replica voedingen, knopjes, batterij klepjes e.d. van verschillende drumcomputers/synths etc...

Ja maar, ja maar... Deze gebruikt geen batterijen maar batarijen... Zie daar nog maar es aan te komen!

staat er nog steeds, maar nu moet je bieden...misschien toch een onwetende.

Ik heb alvast 50 euro geboden in ieder geval!

ikheb serieus gevraagd ofkmog hebben voor onderdelen [moet wel kapot zijn met soon prijs ]
wilde egte grappe makert zich nu bekend maken
:smeris:

ik denk dat deze persoon gewoon geen idee heeft van de prijzen.
Gisterenmiddag had ik 150 geboden en 's avonds kreeg ik een mail dat hij akkoord ging met mijn bod.
Zou toch wel mooi zijn, helaas is het bod nu al opgelopen tot 250 en zal hij zijn acceptatie wel bijschaven.
Ach skeit, kheb toch al een veel dikkere MR10 (die ik nog steeds moet verbouwen...)

De volgende keer moet je een mailtje sturen met wat je bied en dat je hem meteen komt ophalen.

ik denk dat deze persoon gewoon geen idee heeft van de prijzen.
Gisterenmiddag had ik 150 geboden en 's avonds kreeg ik een mail dat hij akkoord ging met mijn bod.
Zou toch wel mooi zijn, helaas is het bod nu al opgelopen tot 250 en zal hij zijn acceptatie wel bijschaven.
Ach skeit, kheb toch al een veel dikkere MR10 (die ik nog steeds moet verbouwen...)

ach hoe de waard is of hoe was het gezegde ook al weer?
zijn zat mensen die gewoon zeggen deal is deal en gewoon de tr aan je verkopen omdat dat mondeling is afgesproken (zoals het hoord) toen mijn zwager die meastro phaser ging ophalen vertelde de man die hem verkocht hem dat er iemand een paar dagen ervoor iemand bij hem een anderpedaaltje kwam kopen. en toen deze koper het phasertje naast het andere pedaaltje zag staan wou hij persee de phaser en bood er 150 euro voor. anyway de beste man heeft hem dus gewoon aan mij verkocht voor die 55 euro....
wat ik wil zeggen: beter ga je ervoor 150 voor 606 is keigoeie dEAl en een 606 is echt veeeeuuuull cooler als een mr10 ;)

maarja, als je m op komt halen voor 150 euro en je auto zuipt een beetje kom je in mijn geval nog ruim over de 200 euro.. Mij teveel werk, koop ik hem liever van iemand voor 6 euro verzendk. waarvan ik weet dat ie ook in nette staat aankomt..

Mwahh, hij is er nog op teruggekomen en wegens vervoer inderdaad laat ik hem verzenden.
Riskant, ik hoop dat het goed komt, wat dat betreft heb ik altijd wel het vertrouwen in mensen.

Binnen i.i.g. op dit moment van de dag niet veel bzzzzzz.
adaptor werkt niet 500ma maar batterijen zou het moeten werken zegmaar.
eerst slaap inhalen gisteren namelijk vrij 'smiddags thuis.

tjuus!

mmm, andere adapter geprobeerd vandaag (600mA) en deze werkt hij wel goed op.
Beetje raar want van beide adapters was de polariteit hetzelfde en qua stroomsterkte moet 500 mA volgens mij ook meer als genoeg zijn, maar goed: IT WORKS...

Lekker prijsje! Goeie vondst.

Back