Maak een stukje (Trance/Techno/House)

@PitchBlack: Je mix klinkt heel raar. Mist heel veel frequenties ofzo.

@DrGraftak: Het klinkt dof. Het is niet echt mijn stijl, maar het is wel spacey en dat was volgens mij ook de bedoeling. Sound mogen nog wel dikker van mij.

Ben ook wat bezig geweest. Was meer een beetje om wat sounds te testen.

comments zijn welkom!

Attachments

• Toulouse .mp3
    1,8 MB · Bekeken: 158
Wat heb je tog in godsnaam met het geluid gedaan ?
Ik was aan kloten met de frequenties..

@PitchBlack: Je mix klinkt heel raar. Mist heel veel frequenties ofzo.
Klopt idd, ik was aant kloten met de frequenties..

@Bricks, jou mix klinkt nogal schel en distorted in het begin vindt je niet..? Ow men ik kreeg me toch pijn aan me oren.. Heel onaangenaam..

Ik was aan kloten met de frequenties..

Klopt idd, ik was aant kloten met de frequenties..

@Bricks, jou mix klinkt nogal schel en distorted in het begin vindt je niet..? Ow men ik kreeg me toch pijn aan me oren.. Heel onaangenaam..

haha best grappig dat je daar pijn aan je oren van kreeg en niet van je eigen mix die veeeel slechter is :dubbel:

haha best grappig dat je daar pijn aan je oren van kreeg en niet van je eigen mix die veeeel slechter is :dubbel:

Jonguh ik weet zelf dat ie nie goed is...
Daar heb ik toch niks over gezegt..:gaap:

JRD en Snelkook : Supervet, maar WAAR blijven de vocals op die tracks ???

Ben ook wat bezig geweest. Was meer een beetje om wat sounds te testen.

comments zijn welkom!

Lolz......dikke hit froind........vanaf 1ste tel tot t eind.....lekker raggen een 10+

:okdan:

Edit: release is dec. 2011, post is in april 2012.....hmmmm 8D. Jij niet de maker? dan geen 10+ :o:

Hier het origineel, toevallig vind ik t een vet nummer....ja goeie shit valt op, sjorry :)

Laatst gewijzigd:
Lolz......dikke hit froind........vanaf 1ste tel tot t eind.....lekker raggen een 10+

:okdan:

Edit: release is dec. 2011, post is in april 2012.....hmmmm 8D. Jij niet de maker? dan geen 10+ :o:

Hier het origineel, toevallig vind ik t een vet nummer....ja goeie shit valt op, sjorry :)

Nicky Romero - Toulouse (Original Mix) - YouTube

Ik heb enkel de sounds in mijn stukje gemaakt. Ik heb niet de intentie gehad het te doen lijken dat ik de melodie heb gemaakt. Ik dacht dat deze (toch zeker bij de meeste) bekend was dat die van Nicky is en niet van mij. ;) Het ging enkel even om wat sounds te testen.

Drm:

Drm:

als je zelf weet dat het niet goed is waarom post je dan :Z

Omdat ik in een relatief korte tijd veel heb geleerd, na die track posts..

Back