tja.. als je ook kijkt wat het eigenlijk is.. een laptop met een keyboard en wat controllers.. lol. Ik denk dat je voor onder de 1000 eur zelf iets in elkaar timmert. Zo zijn ze ook begonnen trouwens.. met een soort triplex gedrocht die ze later in een wat gestyleerder behuizing hebben gemaakt.
Ik vind het er nog steeds als een bij elkaar geraapt apparaat uitzien. Overigens was in bepaalde kringen die neko en miko erg populair.. zo is er de Timbaland edition.. lol.. kompleet met allemaal Timbaland geluidjes op je HD, zodat je daar iig niet meer over hoeft na te denken.. kan je gelijk je eigen 'timbaland'deuntjes gaan 'producen' (het zal je ook niet verbazen dat neko's en miko's vooral in de smaak vielen bij wannabe produca's).
Dit is ook grappig: het voordeel van een Neko is dat je alles in 1 bak hebt.. Zo neemt het minder ruimte in, en heb je je hele virtuele studio in 1 oogopslag binnen handbereik.. en wat doen ze er mee? Ze sluiten er een extern toetsenbord, muis en monitor op aan. Volgens mij heet dat 'defeating the purpose'.
Kijk en huiver:
Maar.. nu hoeven ze hun software tenminste niet meer op die lastige onhandige PC te draaien
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.