sample freak ala acid-jazz and weirde soundscapes die hulp bied

edwinemanuel

Gedeactiveerd account
ha ja dit is mijn site met wat werk erop

http://www.myspace.com/edwinemanuelposse

ha ja dit ben ik dus maar ja ik zit helemaal klem op dit moment : heel mn sample collectie is foetsie en ja het duurt nog een tijd voor dat ik die terug heb......

ja mn hard disk is gecrashed en daar stond echt drie jaar werk op ..... heel veel analoge beats en electronische en ook heel veel geluidsfrangmenten die ik gepikt had uit films.....

het duurt nog een hele tijd voor dat ik weer bij mn samples kan.....

wat ja is nog een heel gedoe om een oude disc weer werkend te krijgen ( al wil je geen 1500 eur kwijt zijn )

heeft iemand een sample-overschot en zou me een cd willen sturen met wavs? liefst via de post ofzo?

dan heb ik wat te doen in de aankomende herfst maanden en als wederdienst kan ik zodra mn disc weer gerapareerd is een cd terug sturen met coole samples die jij weer niet in huis hebt....op mn oude disc staat best wel een coole collectie.....

okidoki beetje een message in a botle ha ha vet weinig kans dat iemand opeens denkt : ja ik ga die edwin eens zitten helpen....

maar ja in ieder geval bedankt voor het lezen alvast en ik wens je veel plezieros

toi toi toi

Laatst gewijzigd:
Wat voor samples zoek je precies? Ooit in dezelfde situatie gezeten dus ik kan wel wat medelijden op brengen. :P

ha dankjewel voor je antwoord

ja als je bovenstaande link intypt dan krijg je een beetje een idee wat ik maak..... die myspace link dus bovenaan de pagina.....beetje ambiant beetje gitaar beetje techno beetje geluidsfragmenten dus en daar een mix van....

ha ja....

Back