jp8000 550 euro

Wat is daar interessant aan? Die komen vaker voorbij en wat de prijs betreft, het is niet echt een koopje.

Idd. Niet echt een zeldzaam object en te duur.

I agree...

ZELFPROMOTIE???

En eh......no offence maar ik persoonlijk doe liever geen zaken met Zeeuwen...kan me wel iets leukers bedenken

Ik vind hem overigens meer waard dan zijn huidige marktwaarde; je kan er enorm veel soorten klanken uithalen en hij klinkt zo muzikaal en warm in mijn oortjes. Wat mij betreft zijn Jupiterverwijzing waard. Sterk toch dat ze 12 jaar geleden zo'n VA konden neerzetten!

Maar goed, momenteel kan je dus zonder veel moeite eentje scoren voor 450€ dus geniet ervan en koop voor de overige 100€ iets anders. :-) De marktwaarde van een JP8000 is ook nogal duidelijk omdat ze vaak aangeboden worden. En het draait toch steeds rond die 450€.

Omdat er in dit deel van het forum nogal vaak negatieve kanten van internetverkopen staan nu even een positieve ervaring:

Iemand biedt een Boss RE-20 aan met biedoptie. Ik bied wat in mijn ogen de marktwaarde is (verkoopprijs van afgelopen 2 aangeboden RE-20's), verkoper bevestigt dat dit inderdaad de marktwaarde lijkt te zijn, gegeventjes uitwisselen, betaald en verstuurd. Zo kan het ook, in 1 dag tijd met een wildvreemde aanbieder een schappelijk akkoord bereiken en de zaakjes regelen. Dan moet je natuurlijk niet proberen om ver onder de marktwaarde te kopen, dat kan al eens op weerstand stuiten. :)

nou dat vind ik niet lief hor :*( zeeuwen zijn hardstikke ok om zaken mee te doe n

I agree...

ZELFPROMOTIE???

En eh......no offence maar ik persoonlijk doe liever geen zaken met Zeeuwen...kan me wel iets leukers bedenken

die van brz was op een egeven moment d8ik zelfs 350

vindt mn supernova veeeeeeel :D
nogte koop

zal ie wel overheen gekeken hebben voor de hobbit in lord of de ring hebben ze namelijk zeeuwse kabouters als acteur gebruikt (hobbits beestaan namelijk helemaal niet echt!) en dus zijn het maar hele kleine locatietjes

haha vertel ben beniewd :X

Ok niet echt heel erg klote of zo maar op een of ander manier heb ik dat gewoon iedere keer met Zeeuwen. Het loopt stroef, moeilijk doen, niet realistische verwachtingen etc etc..Ik heb echt geen hekel aan Zeeuwen maar in de Nederlandse buitengebieden heerst gewoon een andere mentaliteit..

Ik heb ooit voor een man uit Zeeuws Vlaanderen gewerkt, een uit die enorme zwarte kousen gemeenschap daarzo. Noem hem maar gerust "religieus gestoord" en die was echt totaal niet voor normale argumenten vatbaar. Mischien is toen de weerstand ontstaan.

"mijn reactie was mischien wat extreem maar DEZE opmerking:
I agree...

ZELFPROMOTIE???

En eh......no offence maar ik persoonlijk doe liever geen zaken met Zeeuwen...kan me wel iets leukers bedenken ..."

vond ik wat overdreven,ik zie daar ook totaal geen verband met deze koop..de daadwerkelijke verkoper was een brabander?
met zeeuwen kan je goed zaken doen.. en ik verkoop mijn jp8080 niet,dus zelfpromotie lijkt me hier totaal niet aan de orde..
ik vind het gewoon een top stukje techniek..
vandaar intresante gear? voor mij wel in ieder geval..
oké dit topic is bedoel voor antieke pianovleugels bij wijze van.. maar ik vond het wel het plaatsen waard

even goede vrienden

Back