Iemand success met infinity?

cooper

hard lid
Ik kwam van de week infinity(van soundquest) tegen op internet. Heeft iemand op het synthforum goede of slechte ervaringen met dit pakket, in het bijzonder met het bouwen van vst plug-ins?

Origineel geplaatst door bambamstudio
Je hebt de demoversie gedownload of het id freeware?

we doen hier niet aan gekopieerde zooi

Vooroordelen? Je weet niet eens wat het is en wie weet is jouw 909 ook wel gestolen? 8o)

- Hij weet, dankzij het internet, van het bestaan van dit pakket af. Heeft er iemand ervaring mee?

:z

infinity

infinity

Ik heb netjes de demo versies van zowel midiquest alsmede ook infinity gedownload en kan vanwege het ontbreken van de VSTi adaptor zelf gemaakte VST plugins of zelf geschreven C++ infinity objecten niet in mijn overigens netjes gekochte en betaalde cubase sx uit-testen.

Voordat ik 538 dollar ga uitgeven voor de officiele versie zou ik graag wat feedback hebben van infinity ontwikkelaars om een beter beeld te krijgen hoe zelf geschreven VST plug-ins zich gedragen in de VST host applicatie aangezien feedback op i-net er dunnetjes is.

Met name ben ik de mogelijkheid aan het onderzoeken mijn Z1 en met name de spectra voor de K5000W direct te editen vanuit cubase SX.

Ik hoop dat dit helder en toegestaan is.

Met vriendelijke groeten,

John.

Back