T Toon Ursa Major Lid sinds 24 augustus 2002 Berichten 2.283 Locatie Geel 15 april 2003 #1 voor 1550€ of goed bod, schappelijk dacht ik http://bargains.advalvas.be/av2/nl/scripts/barg.dll?SearchVN?D&cat}Offer}17}1&1239993
voor 1550€ of goed bod, schappelijk dacht ik http://bargains.advalvas.be/av2/nl/scripts/barg.dll?SearchVN?D&cat}Offer}17}1&1239993
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 16 april 2003 #2 Als hij een grote beurt heeft gehad en de binnenplaat weer met vet is ingesmeerd is het natuurlijk een heerlijk masjien.
Als hij een grote beurt heeft gehad en de binnenplaat weer met vet is ingesmeerd is het natuurlijk een heerlijk masjien.
marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.300 Locatie <zh> 16 april 2003 #3 Lijkt mij ook niet echt duur , licht er aan welke versie het is.
robpapen Ouwe rot Lid sinds 21 augustus 2002 Berichten 544 Locatie Echt 16 april 2003 #4 Heeft deze machine geen midi? Dat maakt de JP-8 natuurlijk interessant in een huidige midi setup. Er zijn zover ik weet nog steeds inbouw sets te koop. In de mijne zit de Groove electronics set, inclusief midi-dump en diverse andere leuke dingen. Er zijn weinig JP8's te koop. En je moet maar afwachten of hij in goed conditie is. Voor een liefhebber is hij altijd zijn geld waard. Cheers Rob (grote JP-8 freak)
Heeft deze machine geen midi? Dat maakt de JP-8 natuurlijk interessant in een huidige midi setup. Er zijn zover ik weet nog steeds inbouw sets te koop. In de mijne zit de Groove electronics set, inclusief midi-dump en diverse andere leuke dingen. Er zijn weinig JP8's te koop. En je moet maar afwachten of hij in goed conditie is. Voor een liefhebber is hij altijd zijn geld waard. Cheers Rob (grote JP-8 freak)
H Hover - Lid sinds 16 Maart 2002 Berichten 3.969 Locatie Sint-Niklaas 16 april 2003 #5 Mint condition + nog eens 6 maanden garantie van de Rolanders erbovenop. Zo tref je ze niet gauw aan hoor.
Mint condition + nog eens 6 maanden garantie van de Rolanders erbovenop. Zo tref je ze niet gauw aan hoor.