Eerste Dance/trance Track

Ehm, ik mis de hele track! In het scherm staat: "Oops, looks like we can't find that page!"

De intro vind ik niet zo goed eingenlijk. Hoe moet allemaal wat spannender gemaakt worden. Ik zou bv beginnen met de kick en de percussie en bv bij je eerste break je pads erin laten komen. Wat hogere en melodieuze tonen zouden er verder ook niet verkeerd bij klinken.

De intro vind ik niet zo goed eingenlijk. Hoe moet allemaal wat spannender gemaakt worden. Ik zou bv beginnen met de kick en de percussie en bv bij je eerste break je pads erin laten komen. Wat hogere en melodieuze tonen zouden er verder ook niet verkeerd bij klinken.
Okey zijn er nog verder dingen die echt kunnen veranderen ?

Je overgang kan wel wat beter.... ik weet niet wat je daar gebruikt maar die pongpongpong bij de overgang naar het gedeelte waar de basslijn erin komt kan beter, nu valt het als het ware een beetje stil.

Hier is alvast een voorbeeldje... die overgang komt er beter door waardoor de track meer power krijgt.

Een leuke oefening is een track zo goed mogelijk proberen na te maken die je zelf cool vind

Mss kan je dat eens proberen? :)

Een leuke oefening is een track zo goed mogelijk proberen na te maken die je zelf cool vind

Mss kan je dat eens proberen? :)
Ik vindt armin van buuren mijn inspiratie maar hij heeft Profesional tools en ik heb maar een zielig Cme uf keyboardje met een 16 bit geluidskaart en wat softsynths.

Denk jij nu echt dat armin al die professional tools gebruikt?
Het enige wat die gebruikt zijn softsynths... De manier van afmixen maakt vaak het verschil, alleen is dat iets wat je pas later zal ervaren en kunnen toepassen eenmaal je wat meer ervaring hebt.

Veel blijven oefenen en geloven in wat je bezig bent. :)

Trouwens, Armin ligt vaak evenhard te kl*ten als wij in onze studio :)

Back