140bpm electronisch.

dat metalige/flange percussie geluid staat wat los van de rest (wat er na :54 inkomt). track is wat langdradig in mn smaak, wel goede elementen (303 sounds)

Ik vind het wel leuk hoor. in een club kan je daar best op dansen. is de u96 sound nu met een plugin gedaan of echt met hardware.

U96 is met Steem gedaan en opgenomen in Soundforge....eerst de tekst ingetypt en daarna nog een keer wat Steem fonetisch aangeeft erin geduwt, blijf je in dezelfde klank zitten, maar dan weer anders:)

Rookmachine en strobo, dikke combi!

Lang en langdradig hou ik wel van:)

grtzzz Bruce

't Mag van mij iets meer stereobeeld krijgen en zoals gezegd is het wel 't tikkie langdradig.
Die Steem vocals passen wel weer erg goed.

Opnames zitten erop........nu nog iemand vinden die dit uit wilt brengen. Voor mijn eigen labels is het te langzaam, iemand een tip waar ik het kan droppen?

grtz Bruce

@R-ond, ik zoek dus wel een label waar ik dit op uit kan brengen........past kwa stijl/bpm niet in mijn eigen labels:)

met steem neem ik aan dat jullie stspeak bedoelen die in de steem emulator draait?

Het is mij gisteren na een uurtje kloten gelukt om stspeak in Hatari werkend te krijgen met de open source rom onder osx 10.5.8 (intel)

ben het met Rond eens dat de 303-achtige riffje afsteekt van de rest. Ga je stereo uit een mixer of is dit multitracked?

Back