Sidstation in 19" versie!

JohnnyBusca

rocket scientist
Er is nu een bedrijfje dat voor 160 $ je sidstatoin in een 19" rack propt. Ziet er cool uit!

sidstation-rack-angle.jpg

http://electronics.audiopervert.com/sidstation_rack.htm

Ech wel

Ik heb toch liever dat kleine doosje van de heren van Elektron. Dan kan je tenminste met de poten op tafel en de SID op schoot sounds proggen....

audio pervert...

audio pervert...

...zegt al genoeg.

Waarom draaien ze nou de plek van het numeriek toetsenbord en het datawiel om:confused:
Dat werkt volgens mij helemaal niet lekker...

Re: audio pervert...

Re: audio pervert...

Origineel geplaatst door OnAcid

Waarom draaien ze nou de plek van het numeriek toetsenbord en het datawiel om:confused:
Dat werkt volgens mij helemaal niet lekker...

erm... hoezo? 8o)

Attachments

• sidrack.jpg
    sidrack.jpg
    16,9 KB · Bekeken: 72
Mijn Bit-01 is ook gezegend met deze ikea keukenhandgrepen. Vind ik erg makkelijk. Je neemt hem nu gewoon aan een hand mee als ware het een boodschappentas :D

Rackmount synths programmeren

Rackmount synths programmeren

Ik heb echt een enorme hekel aan het programmeren van synths die in een rack zitten. Een oplossing is zo'n kantelbaar rack.. zodat de Interface zich nog enigzins in het horizontale vlak bevindt. Maar goed.. ik vind de originele SIDStation al zo'n lekker ding.. :)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Mijn Bit-01 is ook gezegend met deze ikea keukenhandgrepen. Vind ik erg makkelijk. Je neemt hem nu gewoon aan een hand mee als ware het een boodschappentas :D
idd muffin, die boodschappentas gaat o.a. mee in de BMW richting de synthesemeester! :D

* 6 trak zal die bit-01 eens ff grondig onder handen nemen dan... 8)

Ziet er wel mooi uit, alleen vind ik die handgrepen niet mooi. Zie ik het nut ook niet echt van in en vind ik meer iets voor hoogbejaarden. Altijd handig om jezelf overeind te helpen met een synth als ondersteuning :D

Origineel geplaatst door 6 trak
* 6 trak zal die bit-01 eens ff grondig onder handen nemen dan... 8)

Als je het maar netjes houdt :D

Origineel geplaatst door Boost303
Als ik het goed begrijp moet je dus eerst een sidstation kopen en dan nog 160 euo voor het ombouwen betalen?
Juist.. Een prijzige business dus..

hmmmmmmmmmmm

hmmmmmmmmmmm

nee, laat dan maar! Ziet er wel grappig uit, maar dat vond ik van 't "kastje" ook al..

Back