TL Audio Fattrack, rechterkanaal valt plots constant weg.

154

Lid van de week
Gekocht bij Digital Village, en dat is direct het nadeel van kopen in de UK...

Ik heb de Fattrack nu in een rack geplaatst en plots valt het rechterkanaal van de master telkens weg. Even schudden brengt het kort terug maar na verloop van tijd gaat het geluid distorten en valt het weer weg. Als leek voelt het als een los contactje oid, maar ik heb er zeker niet genoeg verstand van hier werkelijk iets zinnigs over te zeggen.

Wat is wijsheid in dit geval? Terugzenden is iets wat me flink tegenstaat, ondanks de nog lopende garantie. Maar als het niet anders is is het niet anders. Maar als het heel simpel is en hier gefixt kan worden lijkt dat me de beste optie? Wie heeft hier genoeg verstand van in de regio Amsterdam en kan me hierin bijstaan of heeft zinvol advies?

Help!

Terugsturen als -ie nog in de garantieperiode is. Als je er iemand anders aan laat werken vervalt de garantie geheel. Dus als je er onverhoopt nog iets mee krijgt ben je dan de sjaak. Of je nou naar Dijkman teruggaat of de boel terugstuurt maakt niet veel uit lijkt me. Bel DV anders even, meestal zijn die internetwinkels heel schappelijk.

En toch weer een bekabelingsprobleem, nieuwe kabels van Dirk Witte zijn duidelijk weer eens geen garantie... : (

Nou nog mn compresor goed gepatched krijgen, wellicht zo maar weer een nieuw topic starten :)

Maar mn Drawmer 1968 krijgt nog steeds nauwelijks iets binnen, inderdaad, wat een gefuck altijd :(

Back