18-11-2010 UNDERWORLD in HMH

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ach ik wil ze gewoon een keer live zien....35 is best veel maar toch, laatste keer dat ze optraden was ierts van 4 jaar geleden.....toch jammer dat Darren Emerson er niet meer bij is. Ben wel benieuwd naar de show.8~ De dvd van de vorige tour hebben we al grijs gedraaid.:W

Ach ik wil ze gewoon een keer live zien....35 is best veel maar toch, laatste keer dat ze optraden was ierts van 4 jaar geleden.....toch jammer dat Darren Emerson er niet meer bij is. Ben wel benieuwd naar de show.8~ De dvd van de vorige tour hebben we al grijs gedraaid.:W

Ehm. De beste Darren is toch al een tijdje weg :)

Maar inderdaad ik zal niet zeuren: het is een feest om Underworld te zien. De tijden van dirty epic en Dark & Long zijn helaas voorbij. Alle bands/acts crashen een keer 8D

Maar inderdaad ik zal niet zeuren: het is een feest om Underworld te zien. De tijden van dirty epic en Dark & Long zijn helaas voorbij. Alle bands/acts crashen een keer 8D

Kan ik het nog wel jammer vinden..:) Maar ik ben ook wel benieuwd naar hun nwe werk...en op een dikke installatie zal dat wel goed komen. En stiekum hoop ik dat idd Dark&Long etc wel voorbij gaan komen...Born Slippy zal zeker wel worden gespeeld.

ps Darren Emerson als dj zuigt hard.;{

of 3 keer ;)

Underworld 2 x live gezien op Lowlands, veel plezier. :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back