IMF monitoren

Kneelz

Reuzebonk
Ik heb eigenlijk vanuit mijn hifi-tijdperkje IMF ALS40 luidsprekers altijd gehad als monitoren.
http://www.marklev.com/IMF/ALS40/index.html
Momenteel staan ze al een tijdje ACHTER me, en ook nog eens uit het midden (de één op een meter of twee precies achter me, en de ander ook maar dan een meter of 3 verderop):(:(:(. en een hoofdtelefoon gebruik ik alleen als ik klachten krijg want dat vindt ik niks...
Komt eigenlijk meer omdat ze te lomp zijn en ik geen plaats meer langs mijn pc heb (ook niet voor kleinere monitoren trouwens).
Omdat ik wel woningzoekende ben, ben ik wel alvast benieuwd wat 'ons' denkt over deze luidsprekers als monitoren.
Voor het afspelen van muziek vindt ik ze supermooi klinken maar ik denk dat het geluid nogal kleurt.
In de huiskamer gaan ze ook niet komen want daarvoor (hoewel ik ze mooi heb opgeknapt) vindt ik ze toooo ugly.
Maar als ik met KRK ofzo een stuk meer bij het zogenaamde eerlijke, zuivere bzzz bzzz geluid kom, dan kan ik er eens over na gaan denken en eens gaan vergelijken zeg maar. Maar misschien is het ook wel helemaal niet nodig.

Back