• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Full Options Yamaha Motif XS7 incl. MLAN16E2 & 1 GB Sample RAM !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arne

Nieuwkomer
Neemt U mij niet kwalijk dat ik er direct over begin maar om een richtlijn te geven t.a.v. het bieden:
Huidige nieuwprijs XS 7 bij Feedback: 2849,- Prijs MLAN16E2 ca. 300,-
m.a.w: Alstublieft Géén onzinbiedingen. Hartelijk dank.

En dan nu het toffe gedeelte :-)
Deze Full options Yamaha Motif XS 7 heb ik altijd naar volle tevredenheid live on stage gebruikt & bied ik nu aan inclusief alle uitbreidingen en bovendien compleet met alle toebehoren, in originele Yamaha verpakking!
- incl. gewatteerde keyboardtas & X-statief!
- Voedingskabel & Uitgebreide originele instrument & patch handleidingen (op papier)
- Officiële bijbehorende Cubase AI software op DVD!

De Yamaha Motif XS gaat ieders voorstellingsvermogen ruimschoots te boven! 355 MB Wave-ROM geheugen met 2670 waveforms. Deze XS7 komt met max. (1 GB) Sample-RAM geheugen, Expanded Articulation (XA)-mode, 4-part arpeggiator, Ribbon controller, modulation, pitch bend en diverse toewijsbare knoppen, switches en sliders die ook voor het bedienen van DAW-software kunnen worden gebruikt. De Motif XS is een waanzinnig 76 toetsen workstation!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back