Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oa de doorlopende nerf van het hout over de lange lengte onderaan ziet er toch wat onnatuurlijk uit.
daarnaast lijkt me de bak weinig voordeel ( eerder nadelen) te bieden boven alle componenten los
zie de foto. verder nog geen details maar het ziet er uit als een "gewone" Voyager met 6 oktaafs keyboard, nieuwe ribbon controller en een ingebouwde VX-351 expander en CP-251 control panel.

Zit dat zesde oktaaf op de achterkant?![]()

Nou lijkt me geen shop eigenlijk.
Wanneer komt er eens een 4 voice expander?
als je langs komt, maak ik er 1 fles van ( minimaal )

hehehe... tikfoutje door de opwinding!Zit dat zesde oktaaf op de achterkant?
IMHO nooit. net zo goed als er nooit een polyfone Mini is verschenen. Wel de Polymoog en MemoryMoog die totaal anders klinken. Vier Voyager stemmen zijn bijna niet meer te temmen (heck, 1 stem is af en toe al bijna te vet) maar ik verwacht/hoop wel dat Moog "iets" polyfoons gaat doen. Maar AUB eerst weer een modulair systeem !Wanneer komt er eens een 4 voice expander

dan ga ik nog even doorsparen
Als het inderdaad echt is dan ziet het er niet slecht uit. Ik had zelf een verlengde Old School mooier gevonden, maar misschien gaan ze die ook nog maken![]()