Nieuwe Moog Voyager XL

Mk II

Fris Gewassen Lid
zie de foto. verder nog geen details maar het ziet er uit als een "gewone" Voyager met 6 oktaafs keyboard, nieuwe ribbon controller en een ingebouwde VX-351 expander en CP-251 control panel.

Attachments

• VoyagerXL.jpg
    VoyagerXL.jpg
    95,2 KB · Bekeken: 111
photoshop toch
zit wel te wachten op de nieuwe moogproducten, hoop dat er een polysynth bijzit

Goh, als dat gephotoshopt is, is het wel goed gedaan (schaduwen, weerspiegelingen knoppen). Weet wel niet goed waarom er zo'n kort ribbon op staat. Als het nu een echt product is wel (voor de goeie koop).

(Hmm, maar zouden die weerspiegelingen in't midden niet rood moeten zijn ?)

Laatst gewijzigd:
oa de doorlopende nerf van het hout over de lange lengte onderaan ziet er toch wat onnatuurlijk uit.
daarnaast lijkt me de bak weinig voordeel ( eerder nadelen) te bieden boven alle componenten los

oa de doorlopende nerf van het hout over de lange lengte onderaan ziet er toch wat onnatuurlijk uit.
daarnaast lijkt me de bak weinig voordeel ( eerder nadelen) te bieden boven alle componenten los

Wat betreft die nerf ben ik het niet met je eens...ziet er behoorlijk natuurlijk uit imo.

zie de foto. verder nog geen details maar het ziet er uit als een "gewone" Voyager met 6 oktaafs keyboard, nieuwe ribbon controller en een ingebouwde VX-351 expander en CP-251 control panel.

Zit dat zesde oktaaf op de achterkant?:P

Nou lijkt me geen shop eigenlijk.

Wanneer komt er eens een 4 voice expander?

Als het inderdaad echt is dan ziet het er niet slecht uit. Ik had zelf een verlengde Old School mooier gevonden, maar misschien gaan ze die ook nog maken :{

Nou lijkt me geen shop eigenlijk.

Wanneer komt er eens een 4 voice expander?

daar zit ik eigenlijk ook op te wachten, . doe mij er maar 2, en wel compatibel met de expensions/cv-in/uit boxjes
(kwijl )
ik ga er vanuit dat deze versie zoals hierboven , niet echt is, en anders drink ik er 1 glas wijn op.

als je langs komt, maak ik er 1 fles van ( minimaal )

als je langs komt, maak ik er 1 fles van ( minimaal )

3500 posts....gefelciflapdinges....:okdan:

maar eh als ie komt deze XL is het een deal....van wat voor soort wijnen hou je? Heb in Frankrijk welles een Chenas gedronklen die was heerlijk....ken ook nog wel een goede NL bio boer in Carpentras met zeer goede wijnen....vooral 2005 was een topjaar....heb er zelf de druiven voor geoogst. ;)

zit net aan de ( met excuses voor de exacte spelling ) chianti classico riserva.
een st emillion grand cru mag ook , of een gewone , passetoute grain bourgogne . hoeft niet te duur te zijn.
maar... ik trakteer.

Laatst gewijzigd:
nee, ik denk dus niet dat dit een photoshopje is, ziet er net iets te echt uit. met name de wijze waarop de nieuwe onderdelen zo keurig aansluiten op het oude deel. de prijs is zo'n 5000 dollar? dat valt eigenlijk nog wel mee

Zit dat zesde oktaaf op de achterkant?
hehehe... tikfoutje door de opwinding!

Wanneer komt er eens een 4 voice expander
IMHO nooit. net zo goed als er nooit een polyfone Mini is verschenen. Wel de Polymoog en MemoryMoog die totaal anders klinken. Vier Voyager stemmen zijn bijna niet meer te temmen (heck, 1 stem is af en toe al bijna te vet) maar ik verwacht/hoop wel dat Moog "iets" polyfoons gaat doen. Maar AUB eerst weer een modulair systeem !

even doorsparen
geil bakkie he?

Als ik dat orgeltje van m'n moeder nou eens verkoop...

Als het inderdaad echt is dan ziet het er niet slecht uit. Ik had zelf een verlengde Old School mooier gevonden, maar misschien gaan ze die ook nog maken :{

wachten op moog modulaire modules ???
:okdan:

Stond wat meer nieuws op de Moog Facebook pagina :

voyager_xl_closeup.jpg

http://www.moogfest.com/2010/news/moogf ... ion-award/

MOOGFEST 2010 ANNOUNCES DEVO AS RECIPIENT OF MOOG INNOVATION AWARD
Posted by the spacemen on 8 September 2010 | 0 Comments

Tags: Moogfest, Moog Music, Devo, Moog Innovation Award

AWARD TO BE PRESENTED AT MOOGFEST, OCTOBER 29-31 IN ASHEVILLE, NC

The Moog Innovation Award celebrates pioneering artists whose genre-defying work exemplifies the bold, innovative spirit of Bob Moog. Moog Music would like to congratulate DEVO on being the 2010 recipient of The Moog Innovation Award, to be presented to the band during MoogFest 2010 weekend, October 29-31 in Asheville, NC. As part of this award, Moog Music will present DEVO with a very special synthesizer, details of which will be revealed in the coming weeks. Past recipients of the previously titled Moog Award include Keith Emerson, Herb Deutsch, Gershon Kingsley, Jan Hammer and Bernie Worrell.

“MoogFest is about shunning limitations, opening your mind and rejoicing in what’s next. MoogFest is about celebrating the marriage of technology and art, fearlessly embracing the future while respecting the genre-definers of the past. That’s why we created the Moog Innovation Award, to celebrate artists that helped to catapult pop music into the future and commemorate those artists that boldly burst through established norms to pave the way forward. That’s the spirit of Bob Moog and that’s the essence of the Moog Innovation Award.

The first recipient of the Moog Innovation Award is DEVO and we feel that they are a perfect representation of innovative sound-sculpting and genre-defying electronic music. Like Bob Moog, DEVO enthusiastically charted their own course and thus dramatically affected pop culture because of it. Not to mention the fact that they used Moog instruments to create their inimitable sound. MoogFest and the Moog Innovation Award is the perfect way to pay homage to Bob Moog and his adopted hometown of Asheville, NC where he raised his kids, gave birth to some of his greatest inventions and where he re-established the company that bears his name and carries on his legacy, Moog Music.” – Emmy Parker, Moog Music

DEVO, along with many more internationally renowned performers known for pushing creativity towards new dimensions, will play MoogFest 2010, a three-day festival celebrating the innovative vision of Bob Moog. MoogFest 2010 tickets are on sale now.

Back