Intro megamixen van Ben Liebrand

Heb een tijdje terug van die "zender-zoek" opnames gemaakt van de oude radio van mijn oma. Je moet inderdaad maar eens bij een kringloopwinkel gaan kijken. JMJarre heeft dit ook wel eens gedaan, bij souvenir de Chine bijvoorbeeld en op Aero.

hahaha, ja, dat is dus de hele intro van wat ik je mailde. Blijven vette intro's die die mannen toen maakte. Die eindafkondiging van deze mix is ook vet. That's it for now, keep it here for more mindbugling adventures of hupin pumpin bundgyjumpin caddilac jack on TCM power radio. Thats all now, ya hear.....

Heb een tijdje terug van die "zender-zoek" opnames gemaakt van de oude radio van mijn oma. Je moet inderdaad maar eens bij een kringloopwinkel gaan kijken. JMJarre heeft dit ook wel eens gedaan, bij souvenir de Chine bijvoorbeeld en op Aero.

Is wel een goed idee, zal eens een kijkje nemen...

Pfff....
*voelt zich gepasseerd* :frons:

hahaha, ja, dat is dus de hele intro van wat ik je mailde. Blijven vette intro's die die mannen toen maakte. Die eindafkondiging van deze mix is ook vet. That's it for now, keep it here for more mindbugling adventures of hupin pumpin bundgyjumpin caddilac jack on TCM power radio. Thats all now, ya hear.....

Allen heel hartelijk bedankt voor de hulp natuurlijk, jullie zijn allemaal helden :okdan:
Als iemand nog iets tegen komt hoor ik het graag...!

zon radio op marktplaats kost toch helemaal nix!? gewoon opnemen, klaar....
http://link.marktplaats.nl/370287299 zoiets ga je toch niet zoeken in samples :S... terwijl je het zelf makkelijk \
kan en ook nog eens uniek is dan!

en anders .... is er geen online versie waarbij je gewoon oldskool manueel kan zoeken met zon groot wiel ofzo?
dan zou je dat kunnen opnemen...
heb ff 2 sec gezocht en kwam op dit http://www.chilton.com/scripts/radio/R8-receiver maar vond alleen een sample van de ruis ;).

anyway, je bedoelt zoals in de intro van bv D A N C E van justice zit. dat zijn ook samples trouwens :P
diezelfde radio samples kom je ook tegen in imovie op de mac ;)... stttt foei justice ;)...
anders moet je misschien daar eens door de samples bladeren (als je een mac hebt)

Back