Jupiter 8 voor 2200 euro

Daar heb je wel lang over nagedacht he ? wat een onzin......het zijn verklede Wilders aanhangers die het doen.

Hoezo "wat een onzin"? Zijn dat soms geen nigerianen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nigeriaanse_oplichting

En interpreteer dit nu niet als "alle Nigerianen zijn oplichters" of "alle oplichters zijn Nigerianen" of dat soort onzin. Maar dat neemt niet weg dat veel van die internet oplichterij uit Nigeria komt.

Ik heb vroeger een Nigeriaanse gekend en die wist me te vertellen dat het in Nigeria "normaal" is om aan oplichting te doen. Blijkbaar is dat een manier om te kunnen overleven daar en zit dat ingebakken in de cultuur.

Net zoals het bij ons Belgen "normaal" is om fiscaal te frauderen (belastingaangifte vervalsen, zwartwerk, enz).

Dank Demian :okdan:

Als de adv niet duidelijk genoeg was, is deze reactie het wel...

Maar fakes kunnen ook beter 'verpakt' natuurlijk... Ik zou er hoe dan ook niet met zo'n pak geld in je broekzak heengaan, alleen iets voor een aanbetaling oid en het dan electronisch regelen.. Is al iets safer..

LOL als men zegt dat een Nigeriaan je probeert op te lichten sta jij te steigeren, maar dan wel insinueren dat je bank je geld zou stelen. Zo zit de wereld immers in elkaar he... Wat heeft de overheid er trouwens mee te maken?

Leuk prijsje voor een jupiter 8.

2300 pond is ietsje duurder dan de gemiddelde oplichter, maar misschien ook weer ietsje minder duur dan de gemiddelde echte. Een twijfelgevalletje hier. Ik geef hem momenteel het voordeel van de twijfel. :)

Back