Gezocht: kantelbare boekenkast steunen, Broder of Element

Status
Please reply by conversation.

154

Lid van de week
Zoek al een tijdje, maar in de regio Amsterdam zijn de schappen leeg. De studio wil ik echter afmaken, en hier moet ik wat planken schuin voor ophangen. Wie oh wie heeft kantelbare boekenplanksteunen over, Broder of Element?

Help!

Stolmen is sowieso geen optie, is in het midden gemonteerd en het moet tegen de muur. Volgens mij doet Komplement dat ook niet...

Niemand een paar stuks over van die broder schuine steunen? Of uit de Element-reeks?

Dit is trouwens dat schoenenrek dat ik bedoelde, de tweede foto laat zien hoe dat eruit ziet met een synth erop. Het is stevig, er valt prima op te spelen (behalve dat ik dat bij mijn JX-3P nooit doe :P ).

Attachments

• _MG_4258_DxO1024_raw.jpg
    _MG_4258_DxO1024_raw.jpg
    155,8 KB · Bekeken: 99
  • _MG_4256_DxO1024_raw.jpg
    _MG_4256_DxO1024_raw.jpg
    162,4 KB · Bekeken: 96
one5four,

ik heb ooit eens van die steunen besteld bij de plaatselijke bouwmarkt. zijn van die verstelbare houders die je in een rail kan zetten. kosten weet ik niet meer precies maar informeer bij de bouwmarkt,..

De ellende geloof ik is dat ze niet meer gemaakt schijnen te worden :(

In Amsterdam is de fut al tijden uit de bouwmarktmedewerker verdwenen lijkt wel. En het is nog wel zo'n mooi vak...

De Element-serie is voor dit stuk een aantal maanden terug ook gestopt. Fijn dit...

ik heb ze ooit bij de gamma gekocht maar elke andere bouwmarkt moet ze ook kunnen leveren want daar heb ik die zelfde rail ook te koop gezien, alleen je zal die schuine delen apart moeten bestellen en die zijn echt gewoon leverbaar.

Status
Please reply by conversation.
Back