14 juni 17:00 pre-meeting Amsterdam

Origineel geplaatst door conso
Ik hoop dat het de 14e blijft. Kan op de 7e in ieder geval zeker niet.

Voor alle helderheid: het is en blijft de 14de van juni. In mijn streven het iedereen naar de zin te maken - wat niet mogelijk is - stelde ik een alternatief voor. Maar de mensen die als eerste reageerden hebben voorrang, dus 14 juni! 7 juni is bij deze afgeschreven....

Origineel geplaatst door Allert
Afhankelijk van het tijdstip en afgezien van het feit dat dit midden in de werkweek is (Zaterdag ? Hoe verzin je het, de drukste dag voor ieder normaal mens) lijkt het me leuk om langs te komen. Is er iets mogelijk met een bevestiging via e-mail ?

Vriendelijke groet,
Allert

Het tijdstip is 17:00 uur. Lokatie reeds gemeld! De Engelbewaarder te A'dam. Bevestiging is heel simpel: je meldt in deze thread of je komt of niet, en dan sta je op de lijst.

B.T.W. wat voor werk doe jij dan, dat zaterdag voor jou midden in de "werkweek" is???

:doei:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Denk wel dat ik er ben.

Leuk!

Origineel geplaatst door shortwave
Bambamstudio - Marc + vriendin Jolanda
bass-molecules - marcel
Bazziman - Bas
conso - Pieter
Cubik Planet - Ron
CraZ - Ernst Jan
cyan_circle -
fuse - Wouter
FuzzyStone - Fons
JohnnyBusca - Jeroen
King of Snake - Michiel
marten - marten
nick nova -
Niels - Niels
Pjotr G - Peter
roel - Roel
shortwave - Simon
schaapje - Mikan
zoe - Wijnand
Metatron -
marten - Marten
Mike-E -
Yawgmoth - Martijn

Laatst gewijzigd:
Leuk!
Ik mis Bambam... toch geen "hard feelings"???
Origineel geplaatst door bambamstudio
De representatieve lijst van diegene die komen vind je in de eerste post van deze thread.

--> dus volgens de representatieve lijst op paaszondag 2003 @ 20uur03 bovenaan deze thread is bambamstudio wel een van degenen die komen

Origineel geplaatst door bambamstudio
De representatieve lijst van diegene die komen vind je in de eerste post van deze thread.

Ja, en inmiddels ook in andere posts in deze thread! Service to the max... zullen we maar zeggen

Damn, tijdens het weekend. :( De ganse week ben ik in Amsterdam...is die meeting toch wel in het weekend zeker.

Alhoewel,

Misschien woont Hover vanaf juni in Amsterdam (of in de buurt), leven in een hotel is ook niet alles (en zeker niet goedkoop, alhoewel de baas betaald maar toch).
Voorlopig dus niet maar ik laat het zeker weten indien er verhuisd wordt. :walker:

meeting

meeting

Sh*t!
Ga de 13e op vakantie.
als de datum eventueel nog veranderd wordt (eerder) ben ik van de partij!
ik werk in A'dam, dus no problemo!

ik hou t wel in de peiling.....

Mikemix.

Misschien een idee om dan die mensen die de 7e willen iets aparts af laten spreken?

Re: Re: meeting

Re: Re: meeting

Sorry Mike, datum wordt niet veranderd!

Maar wel een fijne vakantie!

Thnx!

Jammer, had graag van de partij willen zijn

=(

Je moet een lijn trekken, anders blijf je aan de gang...mee eens.
Mocht het nog veranderen:D dan ben ik er bij en anders
veel plezier mannen:biertje: :biertje: :biertje:
ik zal aan jullie denken als ik in Italie zit:engel:

Mikemix!

Origineel geplaatst door fuse
Misschien een idee om dan die mensen die de 7e willen iets aparts af laten spreken?

Goed plan Fuse!
schrijf mij maar in!

Mikemix.

Origineel geplaatst door fuse

Goed idee, maar misschien in aparte thread (mods?) om verwarring te voorkomen. Toen ik de 7de voorstelde namelijk eerder, schiep dat nogal wat onrust en verwarring...

Back