[Utrecht] Cafe Het Licht?

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik ben er nog nooit geweest, maar men zegt dat er wel leuk is. Is iemand er al geweest? Is het iets?
Cafe Het Licht op de Biltstraat.

http://www.hetlicht.com/

ja was bij de opening, en heb toevallig woensdag nog iemand gesproken die er gedraaid heeft..binnenkort ga ik er misschien ook een keer draaien..... mijn mening: niet spannend......wel leuk ingericht maar het publiek dat er op de opening kwam was een beetje veel van dat "kijk mij eens gaaf en hip zijn maar eigenlijk heb ik nix te melden" volk.....veel cafe de flater mensen liepen er rond... verder is de boel wel goed geisoleerd maar van wat ik begreep kan er niet echt hard gedraaid worden vanwege bovenbuurvrouw enzo.....dus tis nie om te dansen daar...."lounzzzzz" zeg maar.... ohja..heb de menukaart nog niet uitgeprobeerd dus over het eten kan ik nix zeggen....... past in het rijtje solo, het hart, de flater...

wel een slikke site zeg!

nee ben er nog nooit geweest. Ga er wel een keertje kijken. Thanks!

Er zitten dikke studenten met halflang zweterig haar en een naar Gooi's accent. Ik vond het 3x niks. Mijn bescheiden mening. En je betaalt 2 pleuro voor een bieâh.

Veel opschmuk, weinig inhoud.

Origineel geplaatst door Nolet
Er zitten dikke studenten met halflang zweterig haar en een naar Gooi's accent. Ik vond het 3x niks. Mijn bescheiden mening. En je betaalt 2 pleuro voor een bieâh.

Veel opschmuk, weinig inhoud.

achman! je had 4 nachten overgeslagen, geen wonder dat je dan zo negatief wordt ;)

maar dat van dat bier en zweet klopt...de airco trekt het geloof ik niet helemaal daar, in combi met een nogal laag plafond en de geluidsisolatie

En de vrouwen? Was dat wat?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En de vrouwen? Was dat wat?

nee..voor vrouwen in utrecht kan je beter naar Storm gaan geloof ik.....

Origineel geplaatst door olafmol
nee..voor vrouwen in utrecht kan je beter naar Storm gaan geloof ik.....

Of naar de tivoli... maar dan moet je wel van mijn leeftijd zijn ;)

komen jullie vanavond ook allemaal naar het sju-huis (vanaf een uurtje of 00:00)?
er is de afgelopen dagen flink geflyerd in de stad, de parken, academie ed dus als het goed is komen er ook aardig wat dames 8o

Origineel geplaatst door bounce
komen jullie vanavond ook allemaal naar het sju-huis (vanaf een uurtje of 00:00)?
er is de afgelopen dagen flink geflyerd in de stad, de parken, academie ed dus als het goed is komen er ook aardig wat dames 8o

ga vanavond met Tim (Nolet) eerst naar Almere, om daar in een radioprogramma op www.airpeace.nl te babbelen over ons Spring Collective label en een DJ set te doen, daarna heb ik nog best wel zin om langs te hobbelen!

Wél even verslag doen !

Wél even verslag doen !

Hela.. wel even verslag doen !

Misschien dat ik nog kom vanavond, weet het nog niet zeker... heb vandaag de hele dag geoefend met m'n band (JaZZalite) voor ons eigen optreden in het SJU-huis 16 mei (check onder 'Optredens)

Re: Wél even verslag doen !

Re: Wél even verslag doen !

Origineel geplaatst door CraZ
Hela.. wel even verslag doen !

mijn verslag van vanavond snel even...
het was een hele leuke avond
voor mij voor het eerst dat ik in het sju-huis draaide
van 00:00 tot 4:00
het bandje voor mij deed het goed en had de dansvloer goed vol
toen ik begon was de vloer nagenoeg leeg omdat de fans van de band met de band vertrokken
maar ik kreeg het al snel weer gaande
de eerste 2 uur heb ik voornamelijk funk, jazz en disco-invloeden gedraaid voor een goed gevulde vloer
rond 2:00 draaide ik de eerste drum'n'bass plaat, vrij jazzy
werd goed ontvangen maar er waren metteen een aantal mensen die dat niet trokken
ik liet me beinvloeden door een schone jonge dame die vroeg naar een plaat met vokalen
vrij direkt draaide ik er eenje met vokalen maar ik stond er niet bij stil dat die al vrij stevig was waardoor een een soort schrik-reaktie ontstond.
was even een hekel moment omdat de dansvloer nagenoeg leegliep maar ik heb het daarna toch goed weten te brengen met wat meer jazz/funk-drum'n'bass.
vlak daarna maakte ik voor het eerst in levende lijve kennis met Olaf en Nolet.
tot het eind drum'n'bass gedraaid en werd gelukkig goed ontvangen.

ik heb lekker gedraaid en een leuke avond gehad.

duurt waarschijnlijk een jaartje voordat ik er weer draai vanwege het magere gast-dj gehalte daar
maar ik zie er nu al naar uit.

dat wassem... ik ga pitten.

later!

Back