Korg 770

Wphi

Analoog
Als je van ruig houdt is dit het neusje van de zalm: http://link.marktplaats.nl/378439220

Ik heb er zelf ook eentje staan, en hij is zoooooooveel gaver dan een MS20 en zoooooooveel onbekender. Wel beperkt in mogelijkheden en nogal 'typisch' in gebruik. Alles werkt net even wat anders, maar dat maakt 'm ook cool.
Geluid is 'ijl' en ruig tegelijk, moet je van houden.

Oké, voldoende ode aan de 770 lijkt me.

Prijs heb ik geen idee van, zal-ie vast waard zij omdat je ze nooit ziet.

Ik zga hem net ja, wilde hem ookal posten maar het is niet meer nodig ;)

coole synth, wel te duur voor mij maarja !

Is inderdaad een gaaf bakkie, ondergaat ook wel een flinke prijsstijging de laatste tijd!
Dit maakt de 775,- die ik er in dec. '08 voor heb gelapt (bij Kozz Vintage (Leo)) toch een stukje minder dramatisch dan ik eigenlijk dacht na mijn "impulsaankoop" :D
Maar het gaat natuurlijk eerst en vooral om het speelplezier, en dat is duiselijk en in overvloed aanwezig op dit inspirerende synthje!

Eh...duiselijk = duizelingwekkend duidelijk zullen we maar zeggen 8o)

Is inderdaad een gaaf bakkie, ondergaat ook wel een flinke prijsstijging de laatste tijd!
Dit maakt de 775,- die ik er in dec. '08 voor heb gelapt (bij Kozz Vintage (Leo)) toch een stukje minder dramatisch dan ik eigenlijk dacht na mijn "impulsaankoop" :D
Maar het gaat natuurlijk eerst en vooral om het speelplezier, en dat is duiselijk en in overvloed aanwezig op dit inspirerende synthje!

dees wasbest zeldzaam tov de dv800 die je ookniet veel ziet maar dit steekt er egt ver boven uit iedereen denk nu ook 1200eu jammer
koopjes zijn op
vindt m 600+ waard ..zeldzaamheid weggelaten deze heeft geloofk wel cv gate wat niet standaard is !!!

nou heb toch liever de 800dv voor 1150 , dan deze voor 1100.
in de 800dv zit 2 maal alles wat hier ook in zit.
dacht trouwens dat ie geen cv in had , wel voor pedaal ( dat hebben ze allemaal middels de dinplug, ) en hij heeft external in , maar dat heeft de 800dv ook ( stereo zelfs) via een soort insert na de vco's.
eigenlijk is dit een 700s in een ander jasje en met een external in.
maar ja zeldzaamheid he..... ( denk overigens dat de 800dv zeldzamer is , was ook een stuk duurder vroeger in aanschaf )

Back