Hallo vrienden van creativiteit en kunst 

bedankt dat je me aan boord hebt genomen
Mijn naam is Marko. Ik woon in Bremen (Noord-Duitsland).
In 1986 ben ik - zonder dat te zeggen - begonnen als dj's op vinylplaten. In de jaren negentig heb ik gedraaid met drie draaitafels in clubs als Tresor, E-Werk, Loveparde enz. Daarnaast was ik radiopresentator op Jam FM, evosonic. Tijdens Loveparde 1997 en 1998 had ik mijn "eigen" radiostation BFM 107,1 en BFM 97,2 (korte termijn 72 uur beperkte licentie - evenementenradio, FM, uitgegeven door de radio-autoriteit Berlin-Brandenburg). Ja, dat klinkt cool. En het was
Ook heb ik een aantal vinylplaten uitgebracht op mijn eigen labels (dancewax berlin, dancewax, payed@minus
. Wat ook leuk was, maar gewoon leuk. Geen geld. Ik deed gewoon wat ik echt wilde doen. Dat is wat telt. Als je op mijn profielpagina kijkt, krijg je een discogs-link om er doorheen te kunnen graven.
Ik runde mijn op kleine labels en het plan was om ook een onafhankelijke vinylproductiefabriek te starten, inclusief studio en snijafdeling. Dat was het plan. Maar, zoals Berthold Brecht het uitdrukte: "Een plan is een plan, maar gewoon een plan …"
Soms moet men in het leven een fundamentele beslissing nemen en de mijne is om van het grijze soort Noord-Duitsland naar het nogal zonnige zuiden van Europa te verhuizen. Eindelijk!
Nogmaals bedankt dat je me aan boord hebt genomen

Marko
Vertaald door mijzelf en Google.

bedankt dat je me aan boord hebt genomen
Mijn naam is Marko. Ik woon in Bremen (Noord-Duitsland).
In 1986 ben ik - zonder dat te zeggen - begonnen als dj's op vinylplaten. In de jaren negentig heb ik gedraaid met drie draaitafels in clubs als Tresor, E-Werk, Loveparde enz. Daarnaast was ik radiopresentator op Jam FM, evosonic. Tijdens Loveparde 1997 en 1998 had ik mijn "eigen" radiostation BFM 107,1 en BFM 97,2 (korte termijn 72 uur beperkte licentie - evenementenradio, FM, uitgegeven door de radio-autoriteit Berlin-Brandenburg). Ja, dat klinkt cool. En het was

Ook heb ik een aantal vinylplaten uitgebracht op mijn eigen labels (dancewax berlin, dancewax, payed@minus
. Wat ook leuk was, maar gewoon leuk. Geen geld. Ik deed gewoon wat ik echt wilde doen. Dat is wat telt. Als je op mijn profielpagina kijkt, krijg je een discogs-link om er doorheen te kunnen graven.Ik runde mijn op kleine labels en het plan was om ook een onafhankelijke vinylproductiefabriek te starten, inclusief studio en snijafdeling. Dat was het plan. Maar, zoals Berthold Brecht het uitdrukte: "Een plan is een plan, maar gewoon een plan …"

Soms moet men in het leven een fundamentele beslissing nemen en de mijne is om van het grijze soort Noord-Duitsland naar het nogal zonnige zuiden van Europa te verhuizen. Eindelijk!

Nogmaals bedankt dat je me aan boord hebt genomen

Marko
Vertaald door mijzelf en Google.
Last edited by a moderator: