Ouwe doos.

mario010

kijk diep in mijn ogen
Jups weer zo'n prachtig stukje livejam van Mario010 en gerespecteerd sf lid cuba7000.
Uit uhh,. 1996 ofzo??? weet ik veel,. Gebruikt door DART,.. in nagedachtenis van the Dome!
Vette shizniz!

wel dik!

waar ik wel altijd moeite mee had zijn die vage LSD krakers die hun fucking hond meenemen naar zon feest....
Ik zat me net te bedenken wanneer er een voorbij zou lopen, toen ik er op 2.46 ineens 2 zag....pure dierenmishandeling.

lekkere beats als je van trashy tekno houdt.

wel dik!

waar ik wel altijd moeite mee had zijn die vage LSD krakers die hun fucking hond meenemen naar zon feest....
Ik zat me net te bedenken wanneer er een voorbij zou lopen, toen ik er op 2.46 ineens 2 zag....pure dierenmishandeling.

lekkere beats als je van trashy tekno houdt.

dus die vage lsd krakerzzz met die rare honden vondje niks :D:halleluja,...
maar de tekno muziek vindje wel weer ok

hebbietoch en probleem ...krakers met rare lsd honde ...are here to stay:kroon::smeris:tuut tuut

Ik zag es een hond in een baskast slapen,..
Een hond is wel simpel maar niet gek ofzo.
Als ie iets ongemakkelijk vindt gaat ie gewoon een stukkie verderop hangen,.
in tegenstelling tot veel mensen!

Enneuhhh,.. buiten dat,.. Al die beesten die tot hondenvoer worden vermalen,.. die zijn pas zielig!

dus die vage lsd krakerzzz met die rare honden vondje niks :D:halleluja,...
maar de tekno muziek vindje wel weer ok

hebbietoch en probleem ...krakers met rare lsd honde ...are here to stay:kroon::smeris:tuut tuut

hehehe, vroegah, in de haag, achter het hollands spoor werden ook weleens leipe feessies gegeven, en daar liepen ook honden rond...wat ik al niet vind kunnen in een houseachtig iets, want die beesten horen alles veel betah...

maarrrr.... of om het on R-ond taal te zeggen; M-a:RRRRRRRRRRRRRRRR
het vervelende was dat alles daar met zwarte folie, en neon dingen was behangen, en blacklightje aan....dus je zag die pokkebeesten nooit, en brak haast je nek over die krengen :)
zeker als je uit je schuif was, en dat was je, anders had je daar toch niets te zoeken.:okdan:

ennik vind het zwerverig, altijd met die vlooienbaal overal heen...neem toch een hamstah!
hehehe

hehehe, vroegah, in de haag, achter het hollands spoor werden ook weleens leipe feessies gegeven, en daar liepen ook honden rond...wat ik al niet vind kunnen in een houseachtig iets, want die beesten horen alles veel betah...

maarrrr.... of om het on R-ond taal te zeggen; M-a:RRRRRRRRRRRRRRRR
het vervelende was dat alles daar met zwarte folie, en neon dingen was behangen, en blacklightje aan....dus je zag die pokkebeesten nooit, en brak haast je nek over die krengen :)
zeker als je uit je schuif was, en dat was je, anders had je daar toch niets te zoeken.:okdan:

ennik vind het zwerverig, altijd met die vlooienbaal overal heen...neem toch een hamstah!
hehehe

daarom komk nooit op die gothic feestjuhs ..chick met ratjes babah

Hey Mario,

Is het geen idee om wat van je oude brouwsels downloadbaar te plaatsen?

Ik heb vroeger op een paar van die feestjes rondgelopen en ben het helemaal aan het her-ontdekken. Zat niet diep in de scene ofzo, kende alleen de mensen waarmee ik ging maar vind die muziek nu nog steeds zo vet. Zeker als triphulp ;-)

Back