Maak een track met alleen de MonoTron

sfdke0.jpg

tegen de tijd dat deze thread de 100 posts is gepasseerd moet er toch wel een track in staan :D
maar ik ben er bang voor... creatief ding he die monotron en vet hoor zo'n ms-20 filter joh... hehe

Nope, helaas :D

heb je er nou echt een week over gedaan om uit te vogelen hoe je de data van A naar B krijgt>?? neen toch??! techneut :)
erm erm... oei.... erm.... Templeton Peck Bier? :D
plaatjes in elkaar ketsen en die in de thread posten ipv 'zelf te sturen' is ook leuk nutuulk :dubbel:

Nu ik het zo bedenk... Het wordt nu wel een uitdaging natuulijk :D

Wat zal de nieuwe eigenaar van Phochos voormalige monotron balen zeg bij het zien van deze thread, als ie verstandig is blijft ie incognito (Nee ik was het niet (heb er ook geen) :D) :D

...(heb er ook geen) :D) :D

Wat doe jij hier in dit draadje dan, of zit je nog te sparen en je te verlekkeren totdat je er 1 kan aanschaffen ;) Komt vast nog wel eens 2de hands voorbij, tenzij ze over een jaar als ze weer uit de handel zijn cult worden natuurlijk gheghe :P

blabla

Ik heb ook die van pochos niet, maar ik heb er wel 1. Typisch impulsaankoopje 8)

Ik wil er eigenlijk 2.. ach ja, komt wel een keer..

Wat doe jij hier in dit draadje dan, of zit je nog te sparen en je te verlekkeren totdat je er 1 kan aanschaffen ;) Komt vast nog wel eens 2de hands voorbij, tenzij ze over een jaar als ze weer uit de handel zijn cult worden natuurlijk gheghe :P

Over 20 jaar zijn ze 2e hands 1000 euro :P

blabla

Ik heb ook die van pochos niet, maar ik heb er wel 1. Typisch impulsaankoopje 8)

Ik wil er eigenlijk 2.. ach ja, komt wel een keer..

2 ...op ieder oog ééntje (zou mijn moeder zeggen :D)

ojee, er worden moeders gequoot...

i'm outta hurr :)

ojee, er worden moeders gequoot...

i'm outta hurr :)

Ze is wel lief...maar nu weer ontopic :D

Er komt dus... wel geen track uit een monotron hier in deze thread te staan?
Titel is eerder: Maak een gesprek met alleen de Monotron :stupid

misschien nog wel, maar niet door uncle phochos....

de ouwe phochert :)

Jammer dat het halve forum denkt grappig te moeten zijn over de rug van Pochos heen, ga jullie schamen.

Helaas lukt het me niet om de track van de Boss BR600 over te zetten naar de computer. Ben waarschijnlijk te a=-technisch om dat op een goede manier voor elkaar te krijgen. Denk dat ik maar weer overschakel naar een minidisc recorder, zodat ik eerst de stukken van de boss station naar de minidisc kan overzetten en dan overladen naar de computer. Dat ging in het verleden altijd goed, dus ga ik daar maar voor.

Dus voorlopig geen Monotron stuk van mijn kant. Sorry dus.

Phochos

het lijkt mij eerlijk gezegd redelijk onmogelijk om met een monotron alleen , zonder een permanente zenuwinzinking, gepaard met definitief overmatig drank en drugsgebruik, een redelijke track op te nemen.
het gaat volgensmij nog sneller als je eerst viool en neusfluit zuiver leert spelen, daarvoor een symfonie schrijf en dat met vol orkest opneemt.

:koffie:

Jammer dat het halve forum denkt grappig te moeten zijn over de rug van Pochos heen, ga jullie schamen.

Maar zo erg is het toch niet Jan-Peter, volgens mij maak jij er nu juist een issue van.

Back