Bergen
Ouwe rot
een handleiding heb je natuurlijk ook zo gevonden met Google, maar goed, kom maar op met die track, ik zit al klaar 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tegen de tijd dat deze thread de 100 posts is gepasseerd moet er toch wel een track in staan
maar ik ben er bang voor... creatief ding he die monotron en vet hoor zo'n ms-20 filter joh... hehe

erm erm... oei.... erm.... Templeton Peck Bier?heb je er nou echt een week over gedaan om uit te vogelen hoe je de data van A naar B krijgt>?? neen toch??! techneut![]()

plaatjes in elkaar ketsen en die in de thread posten ipv 'zelf te sturen' is ook leuk nutuulk

Nu ik het zo bedenk... Het wordt nu wel een uitdaging natuulijk![]()
) 
...(heb er ook geen))
![]()
Komt vast nog wel eens 2de hands voorbij, tenzij ze over een jaar als ze weer uit de handel zijn cult worden natuurlijk gheghe 

Wat doe jij hier in dit draadje dan, of zit je nog te sparen en je te verlekkeren totdat je er 1 kan aanschaffenKomt vast nog wel eens 2de hands voorbij, tenzij ze over een jaar als ze weer uit de handel zijn cult worden natuurlijk gheghe
Over 20 jaar zijn ze 2e hands 1000 euro
blabla
Ik heb ook die van pochos niet, maar ik heb er wel 1. Typisch impulsaankoopje![]()
Ik wil er eigenlijk 2.. ach ja, komt wel een keer..
)ojee, er worden moeders gequoot...
i'm outta hurr![]()

Jammer dat het halve forum denkt grappig te moeten zijn over de rug van Pochos heen, ga jullie schamen.