Maak een track met alleen de MonoTron

het lijkt mij eerlijk gezegd redelijk onmogelijk om met een monotron alleen , zonder een permanente zenuwinzinking, gepaard met definitief overmatig drank en drugsgebruik, een redelijke track op te nemen.
het gaat volgensmij nog sneller als je eerst viool en neusfluit zuiver leert spelen, daarvoor een symfonie schrijf en dat met vol orkest opneemt.

:koffie:

Nu ben ik helemaal benieuwd naar de allereerste track in dit draadje :D

Maakt niet uit hoor, vind het allemaal zelf ook wel grappig.

Ik kondig alvast aan dat ik aan het einde van het jaar over ga naar een JUNO G of JUNO Gi. In de tussentijd gaan er wat apparaten mijn studio alsnog uit, wil uiteindelijk alleen dan de JUNO G en de Yamaha HE 8 overhouden met daarbij de XV2020 module. De rest sta of al te koop of komt nog te koop te staan.

Phochos

Nu ben ik helemaal benieuwd naar de allereerste track in dit draadje :D

Ik durf er mijn geld op te zetten dat Mike Oldfield zichzelf opnieuw opsluit om naast tubular bell meester ook meester wordt in het bespelen van de monotron :P

Voor de liefhebber, zie mijn handtekening wat nu al allemaal te koop staat (met kleine prijsverlagingen erbij).

yo, Phooch, waarom ga je niet met alleen softsynths werken?
het verschil tussen een softsynth en een juno g is erg klein, eftewel, is er niet.

dat houd dingen ook betaalbaar.
:W

Als eerbetoon aan de MonoTron en niet gemaakt met de MonoTron:

"Ode To The MonoTron"

Phochos

Last edited by a moderator:
Als eerbetoon aan de MonoTron en niet gemaakt met de MonoTron:

"Ode To The MonoTron"

Phochos

Dit is daadwerkelijk prachtig.... en dan heb ik nog niet eens de track geluisterd :D:D:D

@Phochos, mooie track! :D

Laatst gewijzigd:
Dit is daadwerkelijk prachtig.... en dan heb ik nog niet eens de track geluisterd :D:D:D

@Phochos, mooie track! :D

De MonoTron track stelt niets voor, geniet van deze track!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En de titel van de MonoTron track (wat de titel dus had moeten zijn), vanavond gekomponeerd met mijn 'normale' synthesizers.

Phochos

Last edited by a moderator:
phochos schreef:
Voor de liefhebber, zie mijn handtekening wat nu al allemaal te koop staat (met kleine prijsverlagingen erbij).
Ik dacht eerlijk waar in mijn vorige post nog de opmerking te maken "ga toch lekker een synthwinkel openhouden joh"

En de titel van de MonoTron track (wat de titel dus had moeten zijn), vanavond gekomponeerd met mijn 'normale' synthesizers.

Phochos

lekker dees geezer!!!

Ik weet niet wat het is met dit draadje.

Het is zo ongelofelijk tragisch, maar ik kan het niet laten het te lezen. Daarna heb ik meteen weer spijt...

Nu ook.

Ik zal de software-versie van de MonoTron inladen in mijn Magix Studio 17 pakket en zal dan er een trackje mee maken, dan wordt het misschien nog iets.

Phochos

Back