Maak een track met alleen de MonoTron

De Korg MicroStation is net binnengekomen en morgen komt de MonoTron weer bij me binnen, dan ga ik een track met alleen de monotron opnemen met mijn nieuwe digitale studio.

Phochos

De Korg MicroStation is net binnengekomen en morgen komt de MonoTron weer bij me binnen, dan ga ik een track met alleen de monotron opnemen met mijn nieuwe digitale studio.

Phochos

Wij wachten allen in spanning af :koffie:

lama lulle hoor phochos, die heauxmeaux :)

Ook mijn MonoTron is binnen, ga van het weekend aan de slag om een paar nummers op te nemen op de Tascam DP008, want die werkt heel erg eenvoudig, vergelijkbaar met een analoge recorder. Nu nog wachten op mijn NanoZwerg en de UhrZwerg die ik van Synthmann heb overgenomen.

Phochos

Ook mijn MonoTron is binnen, ga van het weekend aan de slag om een paar nummers op te nemen op de Tascam DP008, want die werkt heel erg eenvoudig, vergelijkbaar met een analoge recorder. Nu nog wachten op mijn NanoZwerg en de UhrZwerg die ik van Synthmann heb overgenomen.

Phochos

Uhm, als het zo gemakkelijk werkt...waarom wacht je dan tot het weekend? :D

dus door andere gear te gebruiken zal de de monotron ineens een stuk bruikbaarder worden?! ... :dubbel:

Qua geluid voor mij wel, ja.

Qua bediening blijft ie schijt, lijkt me..

Veel gepraat, weinig daden! Kom op, als Phochos 5 Monotrons kan kopen en verkopen in de tijd dat deze thread aangemaakt is, zouden er hier minstens zoveel tracks moeten staan. :)

Dit is mijn bijdrage - ik zeg niet dat het een meesterwerk is...

De Vagina Monotronen

dus door andere gear te gebruiken zal de de monotron ineens een stuk bruikbaarder worden?! ... :dubbel:

Wat is dat nou voor een rare opmerking? Je hebt toch wel zeker verschillende apparaten nodig voor verschillende karakters van geluid?
Het is mij 1 keer gelukt een track te maken met alleen maar een mono/poly, maar ik gebruik meestal verschillende apparaten voor verschillende soorten geluiden (dan hebben we het nog niet over effecten, drumpcomputers, etc.).

Ik heb ook iets geprutst met de monotron:
Bekijk bijlage monotron_01.mp3

Wat ik jammer vind is dat ie nogal ruist. Ik hoop dat dit door de phones amp komt, dan is het nog wel op te lossen.

[EDIT] Het is nog geen track.

Wat is dat nou voor een rare opmerking? Je hebt toch wel zeker verschillende apparaten nodig voor verschillende karakters van geluid?
Het is mij 1 keer gelukt een track te maken met alleen maar een mono/poly, maar ik gebruik meestal verschillende apparaten voor verschillende soorten geluiden (dan hebben we het nog niet over effecten, drumpcomputers, etc.)..
dat kan inderdaad allemaal maar daar had ik het ook niet over...

zoidsity beweerde dat de monotron pas bruikbaar word als je externe sounds door het filter van de monotron zou halen...
tenminste, ik ga er van uit dat ie dat bedoeld omdat het in deze thread om een track met slechts de monotron gaat nutuulk...

Uhm, als het zo gemakkelijk werkt...waarom wacht je dan tot het weekend? :D

Omdat ik het donderdag en vridag druk heb en niet te laat doorga omdat ik nog moet werken. Okee, vrijdagavond dan.

Phochos

Een week geleden heb je er nog eentje verkocht?

Dat klopt, maar vond het toch zonde dat ik niet eentje had, dus maar weer besteld, duur zijn ze gelukkig niet.

Phochos

Back