TC Electronics M5000

Status
Please reply by conversation.
Re: TC Electronics M5000

Origineel geplaatst door shortwave
Tja, ik vrees dat ik nu echt hebberig word...

Dus wie oh wie wil zijn Audio Mainframe kwijt??

Tegen elke aannemelijke prijs.

ik wil hier over ff kwijt dat bij mn oude werk hadden ze ook zo,n app ,
heb ik een aantal keer geleend
[k zag an de buiten kant niet wat voor fx monster het is ,......
maar toen ik hem terug bracht vroeg ik wat zo,n ding kost
toen 5jaar geleden ,....; 9800gld
ik denk als je hem al vindt kost ie nog 3500.eu

Da's een heftig masjientje zeg! maar € 3500,- ? hier kost-ie nog een tikkie meer ;) weet je zeker dat je zo'n heavy bak wil? Weet je zeker dat je daar zoveel profijt uit kan halen dat je de kosten eruit verdient? Ik vraag dit kijkende naar de rest van je gear. Als je los een MPX-1 en een Fireworx ofzo koop dan kan je misschien nog een synth erbij nemen voor dat geld joh.

denk er nogeens goed over voordat je :{ :{ :{

Dat denk ik dus ook. Is dat niet een te heftige bak voor je setup?

Origineel geplaatst door fuse
Dat denk ik dus ook. Is dat niet een te heftige bak voor je setup?

Ja misschien wel... heftig of niet heb vaak met de M5000 gewerkt, en zou dolgraag het ding in de studio hebben. Heb bij prijs niet echt stilgestaan, althans deze thread gestart met het idee: es kijken wat eruit komt....

Anyway: ik ben vooral geinteresseerd in de masterimg mogeljkheden van de M5000, dus als iemand een (goedkoper) alternatief weet... Let me know! M5000 heeft prachtige (true stereo) effecten, maar da's niet wat ik nou direct nodig heb met mijn set-up :) Zoek het meer in de multiband compressie en optische in/out etc...

Suggesties??? Gaarne!

Je kan hem wel goedkoper krijgen dan dat. Twee jaar geleden stond ie bij midi-amsterdam voor fl 3500,-. met de mastering software erin. Erg tof bakkie. Gewoon erg goed zoeken

Status
Please reply by conversation.
Back