Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat een vergelijk zeg![]()
Poly vs Mono
2osc vs 1osc
2env vs 1env
etc etc etc
Wat verwacht je nou?
Maar om toch wat nuttigs te zeggen: Ik heb beide gehad maar 1 miste ik zoveel dat ik die terug gekocht heb, en dat was de 101.
erm...2env vs 1env

'wat IS beter' is nutuulk de vraag... en da's smaak gebonden dus eigenlijk niemand die dat hier voor jou kan bepalen...jullie vinden het moeilijk kiezen begrijp ik.
tja als het makkelijk was had ik de vraag niet gesteld
ben benieuwd wat andere vinden.
erm...![]()
'wat IS beter' is nutuulk de vraag... en da's smaak gebonden dus eigenlijk niemand die dat hier voor jou kan bepalen...
zo vind RSB de SH-101 interessanter en ik bijv de JX maar of jij daar iets mee kan... tsja...
dus zelf onderzoeken wat de mogelijkheden zijn van beide synths en daar je eigen oordeel op los te laten...
Voor nog geen 200 euro heb je een jx3p, het is dus niet zo duur om te proberen of jij die beter vindt. De sequencer laten triggeren door bijv. 707 geeft leuke variaties omdat hij poly is. Ik heb ze beiden en ze gaan ook niet meer weg.
... en kan je er ook wel het zelfde mee.
Volgens mij zijn ze de zelfde prijs full option
je kan ook op internet naar geluidsvoorbeelden zoeken en er over gaan lezen of youtube filmpjes kijken om een idee te krijgen...Om te proberen of jij hem goed vindt heb je die niet nodig, vind je hem goed dan kun je die programmer er altijd nog bij kopen.
haha grappig. als je die jx koop beter meteen met programmer. is toch heel wat anders.
want de 101 is zoizo veel leuker out ouf the box dan de jx alleen al omdat je de knoppen kunt tweaken.
Verder heb ik zelf meer met de 101
Aan de andere kant is het toch wel een beetje appels en peren.
Maar goed ik hou ook meer van appels.