tekneut Nieuwkomer Lid sinds 10 juli 2006 Berichten 24 Locatie Deventer 2 oktober 2010 #1 Weet iemand of er misschien ook een software editor te vinden is ergens voor de Redsound Darkstar XP2?
Weet iemand of er misschien ook een software editor te vinden is ergens voor de Redsound Darkstar XP2?
MonoTron Initiating Sequence.. Lid sinds 13 januari 2004 Berichten 6.498 Locatie de paddestoel op m'n teen 2 oktober 2010 #2 Jep die is er! Ik vond 'm zelf niet super, maar het werkt wel! Attachments DarkStarEditor.zip 95,4 KB · Bekeken: 125
tekneut Nieuwkomer Lid sinds 10 juli 2006 Berichten 24 Locatie Deventer 3 oktober 2010 #3 Thanks Ik ga hem eens uitproberen.
Kraan Ouwe rot Lid sinds 11 april 2004 Berichten 1.975 Locatie Zwolle 25 november 2010 #4 @MonoTron, No doubt... Je bent mijn held van de, uhm... even denken... Ja! Van deze week! Jeeeey! Monotron! Nog recht op twee smilies... Eens kijken wie die verdient... Maar serieus... Hier heb ik heel lang op gewacht. Helemaal top! Hoeveel eigenaardigheden deze editor ook kent, ik ben er nu al knetterblij mee!
@MonoTron, No doubt... Je bent mijn held van de, uhm... even denken... Ja! Van deze week! Jeeeey! Monotron! Nog recht op twee smilies... Eens kijken wie die verdient... Maar serieus... Hier heb ik heel lang op gewacht. Helemaal top! Hoeveel eigenaardigheden deze editor ook kent, ik ben er nu al knetterblij mee!
MonoTron Initiating Sequence.. Lid sinds 13 januari 2004 Berichten 6.498 Locatie de paddestoel op m'n teen 25 november 2010 #5 You're welcome ik heb 'm amper gebruikt en heb de darkstar ook niet meer, maar bewaar wel altijd alle synth software. Dus, ik ben blij dat je er bkij mee bent!!
You're welcome ik heb 'm amper gebruikt en heb de darkstar ook niet meer, maar bewaar wel altijd alle synth software. Dus, ik ben blij dat je er bkij mee bent!!