Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoek ook geen echte sampler, maar een bak die ik aan de behringers kan koppelen voor sequencing, volgens mijn voldoet de Volca Sample 2 daar dan wel aan. En hij is niet zo prijzig.Modular maakt eeeeeen geluid. Volca sample speelt een boel geluiden. Dus als je beiden koopt en elke modular geluid sampled in de andere, ben je bezig. Ik vrees dat de sample niet kan opnemen trouwens, dat moet via een omweg dan, lees computer. De reden ik er niks mee deed. Verkocht.
Tante ai
Nee, de Bekijk bijlage 3874799Korg Volca Sample 2 kan zelf geen geluiden opnemen (samplen). Het is een sample-speler en sequencer. Je kunt er wel zelfgemaakte audiobestanden inladen, maar je hebt daar altijd een computer, tablet of telefoon voor nodig. [1, 2, 3]
Vanuit die wetenschap denk ik dat een Volca modulair misschien best wel wat voor em kan zijn. Volgens mij doet @flyweight er ook toffe dingen mee.Akai mpc sample heeft 1 midi spoor (127 noten) die ook output geven. (8 banks x 16 noten op 1 midi kanaal)@Analogic heeft de T-8 en akai sample een poly track?
korg monologue ?Zoek ook geen echte sampler, maar een bak die ik aan de behringers kan koppelen voor sequencing, volgens mijn voldoet de Volca Sample 2 daar dan wel aan. En hij is niet zo prijzig.