Ik heb een probleem met hetvolgende:
Ik heb een pc die zichzelf continu opnieuw op blijft starten als ik in cubase laat lopen qua midi en tegelijkertijd opneem in soundforge. Als ik dan tijdens dat proces naar de CPU usage kijk dan schiet ie ineens in pieken uit op het cpu monitoring schermpje.
Mijn systeem:
AMD Athlon 1,3 Ghz
Werkgeheugen: 512 MB
HD: Maxtor 40 GB, 7200 rpm
SCSI kaart: Adaptec scsi connect 2904 (met niet windows compatible drivers)
USB geluidskaart: Edirol
Midi interface: Midiman midisport 4x4 (ook USB)
Ik begin ondertussen aardig hopeloos te worden, en zit na een periode met gezeik eraan te denken om in mei van mn vakantiegeld een dual G4 van apple te gaan kopen.....want ik word helemaal gek van die k*t pc (ik heb hier in huis al een apple G3 staan, die is van mijn vriendin)
Heeft er iemand een oplossing, of weet de oorzaak ?
Ik heb een pc die zichzelf continu opnieuw op blijft starten als ik in cubase laat lopen qua midi en tegelijkertijd opneem in soundforge. Als ik dan tijdens dat proces naar de CPU usage kijk dan schiet ie ineens in pieken uit op het cpu monitoring schermpje.
Mijn systeem:
AMD Athlon 1,3 Ghz
Werkgeheugen: 512 MB
HD: Maxtor 40 GB, 7200 rpm
SCSI kaart: Adaptec scsi connect 2904 (met niet windows compatible drivers)
USB geluidskaart: Edirol
Midi interface: Midiman midisport 4x4 (ook USB)
Ik begin ondertussen aardig hopeloos te worden, en zit na een periode met gezeik eraan te denken om in mei van mn vakantiegeld een dual G4 van apple te gaan kopen.....want ik word helemaal gek van die k*t pc (ik heb hier in huis al een apple G3 staan, die is van mijn vriendin)
Heeft er iemand een oplossing, of weet de oorzaak ?