jserle
JS Jacques Serle
Geen idee hoe het werkt maar ik zie geen verschil tussen SVGA en HMDI via die adaptor het is allemaal super scherp op een 40inch 102cm scherm daarom ben ik ook tevreden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Omdat ik midi op een nog Windows7 computer gebruik. (komt niet op `t internet) Heb ik die omzetter gebruikt. Daar zit vanwege de leeftijd geen HMDI op. Het is niet alleen dat-het-werkt met die stekkers. Het is volledig Supper Supper Supper scherp zoals men kan verwachten van Windows 10 en 11 en nieuwe 4K monitoren.Geen idee hoe het werkt maar ik zie geen verschil tussen SVGA en HMDI via die adaptor het is allemaal super scherp op een 40inch 102cm scherm daarom ben ik ook tevreden.
Moderne computers en schermen zijn vele, vele malen energiezuiniger in het gebruik dan die oude hokken... Wat betreft VGA naar HDMI, klinkt leuk - maar VGA heeft niet voldoende bandbreedte voor 4k resolutie (laat staan op een fatsoenlijke refreshrate) en daarnaast heb je een extra digitaal/analoog (GPU naar VGA) en extra analoog/digitaal (VGA naar HDMI) conversie slag nodig die altijd voor latency en degradatie van het signaal zorgt Dus het zal altijd minder zijn dan directe HDMI verbinding vanaf de GPU. Al is dit voor het afspelen van MIDI files niet belangrijk verder natuurlijk.Even rekenen en denken aan Earth Overshoot Day voordat alles gedachtenloos weg `gelazerd` wordt.
Zo dacht ik ook dat het wel ergens ten koste van zou gaan. Want het moet uit de lengte of uit de breedte komen. En als er een dunne flessenhals is, krijg daar maar eens dikke yogurt door heen. Daarom vermoed ik dat het ten koste gaat van de `refresh-tijd` Als voorbeeld i.p.v. 70 keer opnieuw verfrist wordt dan is dat dan maar 15 keer. Maar wel een grotere piksel resolutie. Je gelooft het pas als je het ziet.Dus het zal altijd minder zijn dan directe HDMI verbinding vanaf de GPU. Al is dit voor het afspelen van MIDI files niet belangrijk verder natuurlijk.
Daar ben ik het mee eens. Die ouwe troep / hokken daar kun je alleen nog maar konijnen in houden.Vele malen energiezuiniger in het gebruik dan die oude hokkenele malen energiezuiniger in het gebruik dan die oude hokken...
Vreemd want bij mij werkt het wel. Het is toch geen toverij ?in een VGA to Hdmi 4k converter zit altijd een (up)scaler in
vga is 640 x 480 dus dat gaat maar weinig beeld geven op een 4K zoals Nap al aangaf
tuurlijk door die (up)scaler in je kabelVreemd want bij mij werkt het wel. Het is toch geen toverij ?

klopt de (VGA)kabel kan een veel hogere resolutie aan dan 640x480VGA kabel/spec kan wel hoger dan 640x480, 2560x1440 op 60hz of iets in die hoek is het hoogst haalbare geloof ik. 1920x1080 is natuurlijk maar een kwart van 4k.