EMS synthi dekseltjes voor knoppen gezocht....

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
op zich kan het prima zo, maar ik zou het leuk vinden om originele (of nagemaakte) chroom dekseltjes op de knoppen te plakken, voordat ik m weer wegdoe ;)

het liefst chroom, de gekleurde (grijze) dekseltjes van Robin Wood zouden ook kunnen, maar ook vanwege de grote knoppen (waar hij die dekseltjes niet voor heeft) en omdat chroom wat algemener voorkwam/voorkomt, en origineel was op de Putney, ga ik voor chroom.

dus als iemand zoiets heeft liggen of misschien weet waar ik ze kan vinden, hoor ik dat graag.

bedankt.

Attachments

• SAM_0415.jpg
    SAM_0415.jpg
    154,8 KB · Bekeken: 145
  • SAM_0416.jpg
    SAM_0416.jpg
    112,5 KB · Bekeken: 115
Omdat de dekseltjes er niet op zitten wil ik je er ook wel voor een klein prijsje vanaf helpen hoor, zo ben ik :p

Je zou Demian eens kunnen vragen, laatst had hij een topic over de Synthi en waar onderdelen te scoren. Die heeft misschien ook wel ideeen...

bedankt, ik heb het aan Demian gevraagd.
en natuurlijk kleine prijs, ik kan me niet herinneren dat ik ooit te veel heb gevraagd voor een apparaat. jij? ;)

overigens bedankt voor het meedenken, was dom van mij: de kleine dekseltjes zijn 13mm, de grote 21mm.

Wanneer loop ik nou eens op een loze zondag op de rommelmarkt en bied er iemand een Synhti aan die zich nog afvraagt wat het is terwijl hij hem mij voor 25 euro verkoopt....

Wanneer....

Ik heb bij Cliff ook het verzoek gedaan voor een flink aantal losse kapjes.. ik hoor het binnenkort hoe en wat..

Hij ziet er mooi uit Leo :{ (zelfs zonder zilveren kapjes :))

mee eens, maar met die glimmende zilveren dopjes is ook mooi hoor. hoe dacht je anders dat brian eno kon checken of zijn make up nog in orde was?!

Ik weet niet of je chroom, staal of zilver wil hebben. Ik heb hier een zilversmid in huis... Zilveren plaatjes zijn zo gemaakt. Jammer alleen dat zilver erg duur is nowadays

Op een putney horen geen kleuren maar chromen inlays.

Klopt, het wordt wel heel lastig om deze nog te krijgen, ik kan alleen kapjes in Satin krijgen via Cliff en zal er enkele spuiten in de kleuren die ik wil hebben, het is ook mogelijk om kapjes te verchromen of met lak in chrome kleur te spuiten. Het is wel wat gedoe allemaal, maar het resultaat is er dan ook wel naar. (als je het goed doet)

aan verchromen heb ik ook gedacht, maar zoiets moet je toch laten doen?? of kan jij dat ook al zelf?!

we zijn het wel eens: chroom is het mooist, eventueel zou alles satin grijs ook nog wel kunnen. maar geen blauw groen of rood!

Haha, ik heb nog nooit iets verchroomd maar ik denk wel dat ik het zou kunnen, d'r zijn wel wat tutorials te vinden op 't web als ik het goed heb.

Wat dat verchromen betreft, dat neem ik terug, ik zou het laten doen of spuiten met bij. Dupli Color Chroom lak.

Naar de knoppen

Naar de knoppen

Voor de liefhebbers, zie bijlage

Attachments

• knobs.pdf
    442,2 KB · Bekeken: 149
van cliff hoor ik nog niet veel, zeker druk met de animals.

de gouden tip of chromen inlays zijn nog steeds welkom, maar echt wakker lig ik er ook niet van. het is zo ook niet verkeerd. en zoals iemand opmerkte, waarschijnlijk waren die dag de dopjes op en heeft ie met kale knoppen de EMS werkplaats verlaten, er is geen lijmspoortje zichtbaar, of zo.....

nee de knoppen zijn kaal nu, gewoon plastic.
ach als je die ems hoort, dan vergeet je de knoppen gewoon

ik zou er wel heel graag een jen bij hebben (zijn dezelfde knoppen hè!).....

Status
Please reply by conversation.
Back