Automatisch verkleinen van afbeeldingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vcovca

NOXGENUS
Is dat iets om in te bouwen? Zo nu en dan post er iemand in het welbekende studio topic met plaatjes iets waar ik zo'n 3 minuten mee bezig ben om de synth te spotten... is dat te maken dat pics automatisch aangepast worden aan bijvoorbeeld 'n breedte van 1280?

Last edited by a moderator:
idd, da's wel een goeie.

of mensen moeten gewoon niet meteen de http link erin gooien, maar via de upload. Dan krijg je een thumbnail die je kan klikken

of mensen moeten gewoon niet meteen de http link erin gooien, maar via de upload. Dan krijg je een thumbnail die je kan klikken

Dan doen ze uploaden, en flikkeren vervolgens de link van de pic erin..

Ja.. om vervolgens 3 minuten te moeten wachten tot de webpagina geladen is.. (binnen 30 seconden heb je de pic zelf geresized).

Zouden er ook Copini's zijn die mee luisteren??

Ja.. om vervolgens 3 minuten te moeten wachten tot de webpagina geladen is.. (binnen 30 seconden heb je de pic zelf geresized).
en soms worden er dan ook nog fotos geplaatst waarop het onderwerp nog geen 1/3 beslaat van de totale grootte...
dus ook nog een shite aan wasted space wat ze niet ff netjes van te voren croppen...

[imgs] tags! Dan scaled het plaatje op het forum en als je dan op het plaatje klikt zie je m op originele grootte :okdan:

misschien gewoon een maximum aan het formaat geven aan de te uploaden foto´s?
dan moet je wel scalen, andes is er niets te zien..

:koffie:
of anders in een I-Frame, dus als plaatje te groot is dan mag men gaan scrollen binnen een windowtje...
maar da's eigenlijk best wel kut qua opmaak... dus nee...

Bericht door een moderator:
Ook deze staat hoog op het verlanglijstje. Ik heb een paar weken geleden gezocht naar oplossingen voor de huidige forumsoftware aangezien het voor moderators ook een vervelend klusje is om te resizen echter zijn veel van de oplossingen erg omslachtig en belangrijker: gaat de implementatie ervan mij boven de pet. Er moet redelijk in code gegraven worden en ik ben de laatste die iets kapot wil maken. ;)

Een ingebouwde configureerbare resize functionaliteit is dan ook zeker weer een eis/ wens voor een nieuw forumplatform.

Geloof je het zelf nog acidfever? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back