FPD files voor Yusynth modules

renepela

Ouwe rot
Ik ben van plan een aantal Yusynth modules te gaan bouwen.
Nou zag ik op de website van Yusynth wel pdf en jpg bestanden van de diverse frontpanels, maar eigenlijk ben ik op zoek naar Schaefer bestanden (fpd extensie) in motm formaat.

Voor ik zelf het wiel opnieuw ga uitvinden, vroeg ik me af of iemand toevallig al van die fpd files heeft gemaakt voor de Yusynth modules en die met mij zou willen delen.
Scheelt me erg veel werk namelijk.

Bedankt voor je aanbod!

In eerste instantie wil ik een VCO, het minimoog filter, de clock divider en de fixed resonance filterbank gaan bouwen. Hopelijk heb je daar fpd's van.

Ik ben van plan een aantal Yusynth modules te gaan bouwen.
Nou zag ik op de website van Yusynth wel pdf en jpg bestanden van de diverse frontpanels, maar eigenlijk ben ik op zoek naar Schaefer bestanden (fpd extensie) in motm formaat.

Voor ik zelf het wiel opnieuw ga uitvinden, vroeg ik me af of iemand toevallig al van die fpd files heeft gemaakt voor de Yusynth modules en die met mij zou willen delen.
Scheelt me erg veel werk namelijk.

linkie ben benieuwd watt ookweer was

Klopt. Dat is inderdaad dat modulaire spul.
Tot nu toe heb ik bijna alleen maar Oakley spul, maar ik wil ook wel eens wat modules van andere fabrikanten in mijn modular gaan zetten. Zeker die fixed filterbank lijkt me erg gaaf. Over het minimoog filter twijfel ik een beetje. Ik weet niet of die veel anders is als de superladder filter van Oakley namelijk.

Maar het gaat me dus nu om fpd bestanden om de frontpanels te laten maken door Schaeffer.

OK deze heb ik van YuSynth gemaakt: ADSR, LFO1, LFO2, Mixer1, Mixer2, Steiner, VCA, VCO. Ik denk dat je ze makkelijk kan aanpassen voor andere varianten. Ze lijken namelijk allemaal nogal op elkaar. Alleen FFB is wel anders. Die heb ik destijds bij Bridechamber gekocht. Als je ze wilt hebben PB dan even je E-mail adres aan me, dan mail ik ze allemaal in een zipje ofzo.

Hmmm zou ik misschien ook die zip mogen hebben?:) Ben nl. ook bezig met Yves zijn modules...en ja ook de FFB.8~

Back