Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Dag allemaal,
Kan er mij iemand helpen met het in eerste instantie verwijderen van een nog niet vervolledigde, nieuwe PayPal account en daarna aanmaken met een nieuwe? Ik was eigenlijk van plan om een Bandcamp account aan te maken maar blijkbaar betalen die enkel en alleen via PayPal uit, vandaag mijn beweegreden.
Even proberen mijn probleem kort uit te leggen:
Is hier iemand die mij hiermee uit de brand zou kunnen helpen want ik heb bijna al het weinige haar dat ik nog heb, al uitgetrokken
.
Bij voorbaat dank.

Kan er mij iemand helpen met het in eerste instantie verwijderen van een nog niet vervolledigde, nieuwe PayPal account en daarna aanmaken met een nieuwe? Ik was eigenlijk van plan om een Bandcamp account aan te maken maar blijkbaar betalen die enkel en alleen via PayPal uit, vandaag mijn beweegreden.
Even proberen mijn probleem kort uit te leggen:
- Ik heb eerder vandaag, zoals op de BandCamp website aangegeven staat, een PayPal business account proberen aan te maken. Tijdens dit proces heb ik nergens in kunnen geven dat ik van België ben. De enige plaats waar ik iets in die richting kon specificeren was het telefoonnummer. In ieder geval werd wel degelijk een account aangemaakt, geverifieerd via mijn gmail adres etc.
- Bij het verder doorlopen van het registratieproces wordt duidelijk dat ik een Amerikaanse account heb gecreëerd dus kan ik dat uiteraard niet vervolledigen (adres en SSN kunnen worden niet aanvaard of kunnen niet ingevuld worden want anders dan uit Amerika natuurlijk).
- Daarna redeneerde ik dan om het account te verwijderen en er opnieuw één proberen aan te maken in de hoop dat ik dan wél ergens een vraag richting België tegen zou komen. Maar ook dat lukt me niet omdat mijn profiel niet volledig is en ik telkenmale ik naar account settings wil gaan om dat af te sluiten, ik op een scherm stoot dat mij aanmaant om eerst mijn profielgegevens te vervolledigen (wat dus niet lukt
). - De chatbot is, zoals bij vele bedrijven, waardeloos in dit geval. Andere contacteeropties buiten een telefoontje naar Amerika of FAQ's, kom ik ook niet tegen.
Is hier iemand die mij hiermee uit de brand zou kunnen helpen want ik heb bijna al het weinige haar dat ik nog heb, al uitgetrokken
Bij voorbaat dank.

. Ik wil enkel mijn bestaande, onvolledige account verwijderd krijgen en dat lukt me dus niet.