RA Minimoog serial 34

Voor de liefhebbers staat er (naast een CS10, CS30, en een andromeda) - wat is er verkoopt iedereen plots zijn analoog spul ? - in België ook een minimoog te koop:
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/synthesizers/moog-minimoog-model-d-79866733.html
Ik heb geen idee of dat nu een treffelijke prijs is.

Er staat ook een reeksje (vrij) leuk digitaal op 2dehands, oa een Kawai K5 en een D5 met programmer (nu niet specta, maar veel zie je die programmer nu toch ook niet).

Joris

Ik vind 3.5k nog een behoorlijk pittige vraagprijs, maar ik heb de minimoog niet meer echt op de markt gevolgd de laatste tijd.

ligt een beetje aan staat , serienummer en of er al groot en/of klein onderhoud aan heeft plaatsgevonden.
voor een lager serienummer, in goede staat , gereviseerd ( recap toetsrubbertjes etc) zal 3-3,5k betaald worden zoiets.
voor de wat hogere serienummers, slecht uitziende en nog heel wat achterstallig onderhoud, zo'n +-2,5k
goedkoop is ergens tussen 2 en 2,25 en duur alles boven de 4
vooral voor de RA modellen worden fantasieprijzen gevraagd, en ook , met enige moeite betaald.
eigenlijk zijn de prijzen redelijk stabiel en vergelijkbaar met andere vintage synth's. na de aanvankelijke enorme stijgingen , nu gestabiliseerd op een iets lager niveau dan op de top.
tot de volgende crises
en tot die tijd houden we ons bezig met effectapparatuur , clavinets en andere beauty's

de vraagprijs is nu 10.000 dollar

waarschijnlijk verkoopt ie hem buiten ebay om en vermijdt ie zo de ebaycommissie ?

Dit is ene hele bijzondere versie, deze heeft 20 K Turks gouden condensatoren vandaar ook dat hij in Griekenland staat.

Back