mackie 32.8 probleem linker master

Devon-Miles

Ouwe rot
hey lieden,

ik heb een vaag probleem met mijn 32.8.
mijn linker master slaat constant uit zonder dat er audio door de mixer gaat.
de ledjes bewegen niet maar staan gewoon stil.
er is geen brom of geen signaal in de mixer, heb alles losgehaald ook.
het heeft geen effect op mijn signaal als er wel audio doorheen gaat maar heb wel het idee dat links op de VU meters een tikje hoger gaan dan rechts.

heeft iemand een idee?

gr.

ammer

dat zijn de flatcables in de mixer?
if so is het een idee om die dan goed vast te lijmen zodat het niet weer gebeurt?
neem aan dat dat best een hele operatie is om zo'n ding open te maken.

Yep de flatkables in de mixer. Gezien het feit dat de mackies niet modulair zijn zal je de bodemplaat eraf moete schroeven. Dan kan je er zo bij. Vastlijmen zou ik niet doen. Heeft meer te maken met oxidatie.

http://forums.mackie.com/scripts/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=4;t=001985

heb er wat over gevonden via een oud topic van mij wat iemand had gepost.
heeft dit te maken met het feit dat de flatcable er niet goed opzit of is het echt dat de pinnen van slechte kwaliteit zijn?
ik lees over drastische maatregelen maar als je cable alleen maar los zit kun je er net zo goed industrie tape overheen plakken, dat gaat die ook nooit meer los

ik heb hem net even open gehad, die plaat is best zwaar hehe. had geen zin om alle kabels eruit te trekken dus heb hem op zijn zij gezet.
ik heb wat flatcables losgetrokken en teruggezet, na een tijdje proberen leek ik de juiste kabel gevonden te hebben.
hij werkt weer zoals het hoort.
ik dank je vriendelijk voor het advies!!!

Goed te horen dat ie weer doet wat ie moet doen. Ik heb verschillende mackies gehad met allemaal hetzelfde probleem. Waarvan de grootste een SR40:8 was. Idd een hele zware bodemplaat.

Back