R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 10 oktober 2010 #1 Evolver: heeft verder geen uitleg nodig, analog sound, digital controls,... 260 eur jammer dat t apparaat niet so gewaardeerd wordt ..is toch egt een uitgebreidt tooltje 265.- by foetus ..
Evolver: heeft verder geen uitleg nodig, analog sound, digital controls,... 260 eur jammer dat t apparaat niet so gewaardeerd wordt ..is toch egt een uitgebreidt tooltje 265.- by foetus ..
Foetus Ouwe rot Lid sinds 23 november 2004 Berichten 647 Locatie 9000 Area (B) 17 november 2010 #2 het apparaat is reeds weg, aan een forumlid. Wil mij hier ook publiekelijk excuseren voor de vertraging die het opsturen opgelopen heeft. groet
het apparaat is reeds weg, aan een forumlid. Wil mij hier ook publiekelijk excuseren voor de vertraging die het opsturen opgelopen heeft. groet
CptCRxCK Ouwe rot Lid sinds 29 Maart 2004 Berichten 1.568 Locatie sgravenpolder 18 november 2010 #3 is een van de synthjes die ik mis gaat zeker een keer terug komen. is multi inzetbaar en klinkt rete strak
is een van de synthjes die ik mis gaat zeker een keer terug komen. is multi inzetbaar en klinkt rete strak