Moog The Source met Encore Midi Kit

neuromancer

Fire, walk with me
Hoi, ik heb een Moog The Source met encore midi kit (software versie 4.10) maar krijg het niet voor elkaar om een bank change via midi te doen.
Is er mischien iemand die ook deze midi kit erin heeft zitten en mij kan vertellen of het bij hem/haar wel werkt?

Mogelijk heb ik namelijk de volgorde van de bank change verkeerd hoewel ik dat toch geprobeerd heb.

@marcuuu: Jaaah....en daar staat alleen in dat ie op een Controller Change "bank select" reageert...wat dus niet gebeurt.
Sterker nog...zoals je het daarin leest zou het maar 1 controller zijn...guess what...dat is dus niet zo heb ik al van Tony vernomen via email

Zag je post onder aan staan, zonder reactie. Dacht zal een google ;)

Sterkte met je Source !!

Even wat verder onderzoek naar gedaan, maar het lijkt erop dat alleen de eerste bank select na een powerup verwerkt wordt door de source. Daarna reageert ie niet meer op bank selects...
Mailtje naar encore is al verzonden (heb voorheen nooit gebruik gemaakt van een bank select)

EDIT:Verkeerd gezien...een bank select werkt wel maar niet als je naar dezelfde preset in een andere bank gaat!

EDIT2: Aarrrgh...nu werkt het gewoon zoals verwacht?!!??!!?

Back