Armin is het downloaden beu

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pronken met je jaarinkomen op een internetforum, hoe triest kan je zijn. :eureka:

tja, heb verder weinig om indruk mee te maken :D
Wel, niet helemaal, vandaag een hagelnieuwe mobo met core i7 950 + 12GB 1600Mhhz geheugen voor m'n DAW gehaald, kan ik nog makkelijker onbetaalde broddelwerkjes maken :okdan: (wordt wel mogelijk gemaakt door die baan.... ;) )

Weet je wat het is, je kunt het nooit goed praten. Het is moreel gewoon verwerpelijk om je iets toe te eigenen zonder toestemming van de rechthebbende. Kun je lang en breed lullen en met allemaal pseudo filosofietjes aankomen kakken, en zeggen dat zo'n Armin het zo slecht nog niet heeft. Maar die jongen heeft recht op een vergoeding voor zijn werk als hij daar om vraagt. Hij weet ook donders goed dat optreden topsport is wat niet iedereen tot zijn 50ste volhoud, en dan is het zuur dat je weet dat je een discografie hebt die een fijn pensioen had kunnen opleveren ware het niet dat er mensen zijn die denken dat zij het gratis mogen hebben. Het is toch absurd dat louter omdat iets digitaal is (of het nu muziek, films of software is) het maar gratis moet zijn? Het is gewoon een verkeerde mentaliteit. Nu zegt Armin van Buren het en wordt de smoes gebruikt dat hij toch al genoeg verdient, als een artiest van een klein kaliber het zegt dan is diegene een zuurpruim en moet hij maar muziek maken die populairder is. Het is goed dat zo'n Armin er over klaagt; hij heeft een grote schare fans en kan meer bewustzijn creëren dan jij of ik. Het is vechten tegen de bierkaai, maar het is wel iets wat af en toe gezegd mag worden.

tja, heb verder weinig om indruk mee te maken :D
Wel, niet helemaal, vandaag een hagelnieuwe mobo met core i7 950 + 12GB 1600Mhhz geheugen voor m'n DAW gehaald, kan ik nog makkelijker onbetaalde broddelwerkjes maken :okdan: (wordt wel mogelijk gemaakt door die baan.... ;) )

WOW! wat een maschine! Daar moet je wel realtime in kunnen werken lijkt me? ;) lijkt me dat lekker zeg...

Ik zal je zeggen: H E E R L I J K
maakt niet uit wat ik erin flikker, kom niet over de 30% :okdan:

(kwam van een Quadcore 9550, met 8GB waar ik af en toe wel z'n max kietelde)

Maar nu weer On topic ;)

Weet je wat het is, je kunt het nooit goed praten. Het is moreel gewoon verwerpelijk om je iets toe te eigenen zonder toestemming van de rechthebbende. Kun je lang en breed lullen en met allemaal pseudo filosofietjes aankomen kakken, en zeggen dat zo'n Armin het zo slecht nog niet heeft. Maar die jongen heeft recht op een vergoeding voor zijn werk als hij daar om vraagt. Hij weet ook donders goed dat optreden topsport is wat niet iedereen tot zijn 50ste volhoud, en dan is het zuur dat je weet dat je een discografie hebt die een fijn pensioen had kunnen opleveren ware het niet dat er mensen zijn die denken dat zij het gratis mogen hebben. Het is toch absurd dat louter omdat iets digitaal is (of het nu muziek, films of software is) het maar gratis moet zijn? Het is gewoon een verkeerde mentaliteit. Nu zegt Armin van Buren het en wordt de smoes gebruikt dat hij toch al genoeg verdient, als een artiest van een klein kaliber het zegt dan is diegene een zuurpruim en moet hij maar muziek maken die populairder is. Het is goed dat zo'n Armin er over klaagt; hij heeft een grote schare fans en kan meer bewustzijn creëren dan jij of ik. Het is vechten tegen de bierkaai, maar het is wel iets wat af en toe gezegd mag worden.

Goed verwoord :okdan:

is toch niet triest, geeft alleen maar aan dat anderen (als in werkgever) je ook heel serieus kunnen nemen als niet artiest. Weet je, als je niet je geld kan verdienen met wat je graag doet (i.e. muziek maken) dan moet je wat anders zoeken waarin je wel succesvol kan zijn, wat je weer in staat stelt om hetgene te doen wat je leuk vindt.

Dat een paar arme "muzikanten" een verkeerd zelfbeeld hebben en zichzelf daar te goed voor voelen, maar anderen ook hun financieel succes niet gunnen, maar wel op de wereld om hen heen afgeven, is niet mijn probleem, noch mijn zorg.

Zal mij aan m'n reet roesten wat je wel of niet triest vindt...... krijg er maandag a.s. i.i.g. geen euro minder om :)

Laatst gewijzigd:
Natuurlijk moet Armin ook weer geld betalen aan die gene waarvan hij zijn muziek heeft gekopieerd :D
Ik denk dat die net genoeg geld overhoud om 2 biertjes te kopen :P

Weet je wat het is, je kunt het nooit goed praten. Het is moreel gewoon verwerpelijk om je iets toe te eigenen zonder toestemming van de rechthebbende. Kun je lang en breed lullen en met allemaal pseudo filosofietjes aankomen kakken, en zeggen dat zo'n Armin het zo slecht nog niet heeft.

Maar die jongen heeft recht op een vergoeding voor zijn werk als hij daar om vraagt..

tsja , heb jij vroeger nooit snoep gepikt , met je zatte bakkes n fiets gejat of zwart gereden in t ov??
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen:engel:

msschn dat als armin zn muziek makkelijk en niet te duur aanbied mensen der wel voor willen betalen
en der n leuke stikker bijdoen ofzo

ik download zelden , omdat ik iets tastbaars wil hebben(cd,dvd)
maar de kids van tegenwoordig hebben n hele andere mentaliteit, die verander je niet

v ind t n beetje makkelijk om te gaan zeiken over downloaden
vroeger mettalica en dat gedoe met napster
tis toch geen nieuw probleem ofzo
verzin wat

Zal mij aan m'n reet roesten wat je wel of niet triest vindt...... krijg er maandag a.s. i.i.g. geen euro minder om :)
dat is gewoon niet waar
uit heel veel posts van jou blijkt dat je het maar al te belangrijk vind wat mensen van jou vinden. buitenkant en presentatie.. en dan ook nog eens te koop lopen met je salaris om je argumenten kracht bij te zetten en het ego te strelen..
mensen die dat doen vinden het juist heel erg belangrijkof anderen ze triest vinden of niet
ik ben erg blij voor je dat je t lekker ruim hebt, dat gun ik iedereen.
ik vraag me een beetje af wat dat te maken heeft met of t ok is om muziek te jatten van anderen

Fjoesz, ik weet dat je m'n grootste fan bent en waar mogelijk GRAAG inhaakt.
Als je er problemen mee hebt, dat ik zaken waar ik enthousiast over ben hier deel, is niet reageren ook een optie.

Mijn punt hierboven ging over de UWV WW gangers die zichzelf muzikant noemen. Zoek een baan, het kan......

geen problemen hier
ik haak idd graag in op vrij stellig geponeerde bullcrap en andere eigenaardigheden
of iemand een andere baan moet zoeken als ie niet kan rondkomen van zn muzikantenbestaan is een andere discussie.
en je doet ook nog ietsje te makkelijk over die banen
voor sommige mensen is t niet zo simpel als jij voorstelt
dat t jou voor de wind gaat wil niet zeggen dat je iedereen in feite een lamzak kan noemen die t wat minder makkelijk af gaan

edit.. daarbij is t ook de vraag of we alleen maar gebaad zijn bij muziek die financieel haalbaar is. t lijkt mij goed om plaats te houden voor extremere dingen die richting geven aan de totale muziekbranche.. inspirators..
anders horen we straks alleen nog maar van die platte rechtdoor vengeance meuk

Armin van Buuren schreef:
Zelfs ik kan tegenwoordig niet meer leven van de inkomsten van mijn auteursrechten.’’

Ligt ook wel 'n beetje aan de muziek die je maakt toch?
Het komt op mij een beetje over als iemand die niet wil erkennen dat ie zijn beste tijd gehad heeft. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back