het is allemaal de schuld van wilders!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pronken met je jaarinkomen op een internetforum, hoe triest kan je zijn.![]()
)tja, heb verder weinig om indruk mee te maken![]()
Wel, niet helemaal, vandaag een hagelnieuwe mobo met core i7 950 + 12GB 1600Mhhz geheugen voor m'n DAW gehaald, kan ik nog makkelijker onbetaalde broddelwerkjes maken(wordt wel mogelijk gemaakt door die baan....
)
lijkt me dat lekker zeg...Weet je wat het is, je kunt het nooit goed praten. Het is moreel gewoon verwerpelijk om je iets toe te eigenen zonder toestemming van de rechthebbende. Kun je lang en breed lullen en met allemaal pseudo filosofietjes aankomen kakken, en zeggen dat zo'n Armin het zo slecht nog niet heeft. Maar die jongen heeft recht op een vergoeding voor zijn werk als hij daar om vraagt. Hij weet ook donders goed dat optreden topsport is wat niet iedereen tot zijn 50ste volhoud, en dan is het zuur dat je weet dat je een discografie hebt die een fijn pensioen had kunnen opleveren ware het niet dat er mensen zijn die denken dat zij het gratis mogen hebben. Het is toch absurd dat louter omdat iets digitaal is (of het nu muziek, films of software is) het maar gratis moet zijn? Het is gewoon een verkeerde mentaliteit. Nu zegt Armin van Buren het en wordt de smoes gebruikt dat hij toch al genoeg verdient, als een artiest van een klein kaliber het zegt dan is diegene een zuurpruim en moet hij maar muziek maken die populairder is. Het is goed dat zo'n Armin er over klaagt; hij heeft een grote schare fans en kan meer bewustzijn creëren dan jij of ik. Het is vechten tegen de bierkaai, maar het is wel iets wat af en toe gezegd mag worden.
Raphie schreef:Nee, ben ook niet goed genoeg en heb daarom ook gewoon een fulltime job van 100K+ per jaar
Pronken met je jaarinkomen op een internetforum, hoe triest kan je zijn.![]()

Zal mij aan m'n reet roesten wat je wel of niet triest vind...... krijg er maandag a.s. i.i.g. geen euro minder om![]()
Weet je wat het is, je kunt het nooit goed praten. Het is moreel gewoon verwerpelijk om je iets toe te eigenen zonder toestemming van de rechthebbende. Kun je lang en breed lullen en met allemaal pseudo filosofietjes aankomen kakken, en zeggen dat zo'n Armin het zo slecht nog niet heeft.
Maar die jongen heeft recht op een vergoeding voor zijn werk als hij daar om vraagt..

proletarische opmerking
dat is gewoon niet waarZal mij aan m'n reet roesten wat je wel of niet triest vindt...... krijg er maandag a.s. i.i.g. geen euro minder om![]()
Armin van Buuren schreef:Zelfs ik kan tegenwoordig niet meer leven van de inkomsten van mijn auteursrechten.’’

Mijn punt hierboven ging over de UWV WW gangers die zichzelf muzikant noemen. Zoek een baan, het kan......

|
Bericht door een moderator:
|
|
|