Drumulator eproms

Status
Please reply by conversation.

303zalig303

gebruikte oscillator
hoi
ik ben opzoek naar iemand die zich bezig houdt met het maken van custom eproms te maken voor de drumulator. Of is er iemand die eproms heeft met een 808 kit op ?? Dit is eigenlijk het enige dat ik zoek van soundsets.

thnx fur reading :)

Ik geloof dat Neuromancer zich daar mee bezig hield....hem ff pb-en....

ja al peer keer geprobeerd bij hem, krijg geen bericht terug, dan nog maar is doen he :)

hoi
ik ben opzoek naar iemand die zich bezig houdt met het maken van custom eproms te maken voor de drumulator. Of is er iemand die eproms heeft met een 808 kit op ?? Dit is eigenlijk het enige dat ik zoek van soundsets.

thnx fur reading :)
Daarvoor ben je beter terecht op een elektronika forum n.m.i.

Verder heb ik wel wat 808 samples, maar die heb je zelf al waarschijnlijk (wat stop je anders in die emproms).

Roman, ik regel het verder wel met aux. Als ik voldoende eproms heb kan ik wel een 78 en 808 set voor je maken.

Nee allemaal eproms. Maar de meeste sounds staan verspreid over 3 eproms :erm:

Wat voor type eprom gaan erin de Drumulator? Vraag me af of het ook mogelijk is om dan met die prommer sounds in eproms te bakken voor de Böhm Digi Drums.....of stuiten we dan op andere problemen?

Dat moet wel gaan denk ik. In de Drumulator zitten dacht ik 27128 eproms maar ik krijg hem deze week binnen dus maar even kijken.
Welke eproms zitten er in de DD dan? De Prommer kan de volgende bakken: 2732, 2764, 27128, 27256 en 27512

Status
Please reply by conversation.
Back